Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

AdPrint 2008 in cifre

AdPrint 2008 in cifre
In perioada 7 - 10 februarie s-a desfasurat la Brasov cea de-a noua editie a festivalului AdPrint. Pentru 3 zile, festivalul a reunit reprezentanti ai industriei de comunicare din Romania si din afara ei, precum si oameni din companii si jurnalisti.Editia din 2008 a festivalului a inregistrat cresteri atat in ceea ce priveste numarul de lucrari inscrise cat si cel al agentiilor din Europa interesate de festival. Nu mai putin de 170 de echipe de creatie din 69 de agentii au participat in competitie. Balanta a inclinat spre participantii din afara Romaniei, acestia reprezentand 67 % din totalul inscrierilor.


Prezenta la evenimentele AdPrint a fost constanta, comparativ cu anul trecut, seminariile sustinute de Andrea Stillacci, Johannes Newrkla, Alvaro Sotomayor si Julian Wade reusind, insa, sa atraga mai multi oameni la seminarii. Petrecerile AdPrint s-au bucurat de cea mai numeroasa prezenta, dovedindu-se un capitol important al festivalului.



Bugetul asumat la inceputul anului trecut, de 200 000 euro, s-a apropiat foarte mult de costurile reale ale festivalului. Editia de anul acesta a avut costuri de aproximativ 190 000 euro, in timp ce incasarile au fost de aproximativ 215 000 euro, bani proveniti din sponsorizari, inscrieri in competitie si la evenimentele AdPrint.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 902 ori