Incepand din ianuarie 2012, GfK Romania, impreuna cu IMAS, au devenit furnizorii oficiali ai Studiului National de Audienta Radio, instrumentul complet si standardizat de analiza si monitorizare pentru industria de publicitate din Romania.
Pentru urmatorii 4 ani, GfK va derula studiul sindicalizat de audienta pentru Asociatia pentru Radio Audienta. Cercetarea va fi realizata prin metodologia CATI (interviuri prin telefon), in trei valuri anual, prin care un total de 28.200 de consumatori vor fi chestionati cu privire la consumul lor de radio din ziua precedenta.
GfK va realiza 11.100 interviuri pe an pe un esantion urban si 3.000 in mediul rural.
In Romania, GfK a devenit recent compania de cercetare care va furniza in urmatorii trei ani date despre consumul de presa scrisa (ziare si reviste) prin realizarea SNA (Studiul National de Audienta).
GfK Romania a fost de asemenea selectata organizatia oficiala pentru primul serviciu automatizat de monitorizare a investitiilor in publicitatea radio.
Pentru urmatorii doi ani cel putin, GfK inregistreaza fiecare spot care este difuzat pe posturile mari de radio din tara. Atat studiul SNA, cat si cel de monitorizare radio sunt realizate de GfK pentru BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor).
GfK Romania este prezenta pe piata locala din 1992 si a inregistrat o cifra de afaceri de aproape 9,5 milioane euro in 2010.
Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.