Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Spot-ul CEC Bank cu Brancusi, realizat cu acordul detinatorului legal al drepturilor lui Brancusi

Spot-ul CEC Bank cu Brancusi, realizat cu acordul detinatorului legal al drepturilor lui Brancusi
Povestea realizarii capodoperelor marelui sculptor Constantin Brancusi, "Coloana Infinitului" si "Masa Tacerii" este transmisa telespectatorilor romani, de cateva saptamani, prin intermediul unei reclame a CEC Bank.

Conceptul agentiei de publicitate Papaya Advertising a pornit de la fotografia-autoportret a artistului din anii '30. Prin intermediul unui actor, care a reusit sa-l interpreteze excelent pe sculptor, a fost posibil ca vorbele lui Brancusi sa fie transmise romanilor.

Circumstantele spotului CEC - Brancusi



VISARTA, societatea de gestionare colectiva a drepturilor de autor, singurul detinator legal, pe teritoriul Romaniei, al drepturilor de autor privind opera sculptorului Constantin Brancusi si-a dat acordul ca spoturile CEC Bank sa foloseasca imaginea marelui sculptor si a operelor sale.

Perspectiva agentiei Papaya Advertising



"Papaya Advertising a indeplinit toate formalitatile legale aferente drepturilor, continutul spoturilor fiind aduse la cunostinta detinatorului legal al drepturilor patrimoniale ale operei brancusiene, VISARTA si sunt anexa la contract", a declarant Robert Tiderle, reprezentantul agentiei de publicitate care a realizat spoturile CEC Bank cu Brancusi, cu ocazia implinirii a 150 de ani de catre banca detinuta de statul roman.

"Brancusi poate apartine romanilor, chiar pe perioada limitata, atata vreme cat aceste drepturi se platesc. CEC Bank nu are exclusivitate. Oricine cu buna credinta si cu o intentie curata, asa cum a fost si in cazul CEC Bank - Brancusi, se poate asocia cu imaginea marelui artist si a operei sale", a mai adaugat Robert Tiderle.

Robert Tiderle: apropierea de valorile romanesti este parte din strategia de comunicare initiata in 2008



Reprezentantul Papaya Advertising, agentia de publicitate care a creat spoturile CEC Bank cu Brancusi a specificat faptul ca apropierea de valorile romanesti este parte din strategia de comunicare initiata inca din 2008, anul in care banca statului roman a inceput un amplu process de rebranding, fapt care a dus CEC Bank in topul primelor cinci banci romanesti.

"Pentru campania de 150 de ani impliniti de CEC Bank am incercat sa dam greutate unei celebrari ale carei semnificatii leaga trecutul de viitorul Romaniei. Aveam nevoie de un simbol care sa ne permita sa spunem o poveste cu care sa rezoneze toti romanii", a afirmat Robert Tiderle, referindu-se la modul in care Papaya Advertising a ales ca spoturile CEC Bank sa valorizeze imaginea si opera marelui sculptor Constantin Brancusi pentru publicul roman.

"Tot ce am facut a fost sa il aducem pe marele artist roman mai aproape de poporul din care s-a nascut. In timpul vietii acest lucru i-a fost refuzat. A fost considerat un artist retrograd, a carui opera nu poate contribui la constructia socialismului, dupa cum am mai spus. A murit cu durere in suflet pentru ca nu poate fi ingropat in tara sa", a mai spus acesta.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1385 ori
Citeste mai multe desprePapaya Advertising