Cu toate ca aparitia Facebook, precum si fiecare decizie ulterioara a lui Mark Zuckerberg, au fost insotite de controverse, Facebook ramane in continuare cea mai utilizata retea sociala de pe Glob.
Desi sunt schimbari constante in privinta reach-ului, care afecteaza o mare parte din cei care folosesc reteaua pentru promovare, Facebook ramane in continuare un instrument vital pentru a ajunge la publicul tinta.
Mark Zuckerberg s-a axat pe nevoia de socializare, pe ideea de legatura interumana care sa nu tina cont de distanta fizica.
Pune la indemana o serie de "trucuri" care te fac sa ramai atras de Facebook: te indeamna sa postezi fotografii, sa arati pe unde te plimbi, sa iti detaliezi starea de spirit.
In plus, daca stii cum sa utilizezi Facebook, pentru un antreprenor in e-commerce este mana cereasca.
Fiindca ne-am dorit sa aflam mai multe detalii despre ce anume ne asteapta de la Facebook anul acesta, dar si cum il puteti folosi eficient, l-am contactat pe Alexandru Jurca, expert in business online.
"Facebook ne ofera cea mai mare si mai potrivita platforma de advertising din lume, datorita numarului mare de utilizatori si atentia care este atintita pe acest canal de socializare, pe care, atentie, oricine o poate folosi! Zuckerberg a vrut sa se asigure in 2018 ca timpul pe care il petrecem pe Facebook va fi un timp mult mai bine folosit, mai valoros.
Research-ul facut de catre cei de la Facebook a demonstrat cum conexiunea oamenilor si intarirea relatiilor dintre ei imbunatateste starea de bine si fericirea celor prezenti pe Facebook. Din informatiile de mai sus putem sa ne gandim la urmatoarele strategii pe care sa le implementam cand vine vorba de Facebook Ads:
Alexandru Jurca este expert in business online. A reusit, in doar 3 ani, sa propulseze in domeniu o multitudine de branduri, catre vanzari spectaculoase.