Producătorul unuia dintre cele mai căutate vinuri de pe piața din România anunță o creștere de peste 30% a profitului

Miercuri, 25 August 2021, ora 12:56
275 citiri
Producătorul unuia dintre cele mai căutate vinuri de pe piața din România anunță o creștere de peste 30% a profitului
În România, vânzările acestei mărci de vin au crescut cu 29% FOTO Pixabay

Vânzările companiei au crescut în primele șase luni cu 25%, faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 106,5 milioane lei.

Producătorul de vinuri Purcari Wineries Plc a raportat un profit net în creştere cu 31% în primul semestru, de 20,37 milioane lei.

”Vânzările companiei au crescut cu 25% în semestrul I 2021, ajungând la 106,5 milioane lei comparativ cu 85 milioane lei în perioada similară a anului trecut, ajutată de o performaţă puternică pe pieţele de bază. România a contribuit cel mai mult la acestă evoluţie, crescând cu 29% an la an, Republica Moldova a crescut cu 76% an la an, în timp ce Asia a crescut cu 160% an la an”, anunţă compania.

În România, vânzările au crescut cu 29%. ”Performanţa puternică pentru brandul Purcari în primul semestru, creştere a vânzărilor +36% an la an. Crama Ceptura în creştere +14% susţinută de îmbunătăţirea calităţii şi un marketing mai activ. Bardar +115% deşi de la o bază inferioară. Provocările din segmentul HoReCa au fost compensate de tracţiunea foarte puternică în canalul comerţului modern, în special în conturile cheie”, arată raportul companiei.

În Republica Moldova, compania a înregistrat o creştere puternică + 76% an la an, continuă o recuperare de tip V pentru toate mărcile şi canalele. Vânzările HoReCa şi Duty-Free rămân în urma rezultatelor din 2019, deoarece majoritatea restricţiilor pandemice au fost ridicate începând cu sfârşitul semestrului I 2021.

În Polonia, veniturile au scăzut cu 11% an la an din cauza concurenţei puternice de preţuri provenită de la mărcile internaţionale, combinată cu restricţii pandemice în trimestrul I 2021. Activitatea comercială şi eforturile de marketing sunt adaptate pentru efectele aşteptate în trimestrul IV 2021: cum ar fi ţintirea pieţei poloneze HORECA cu SKU-uri Nocturne, noi produse care urmează să fie lansate.

În Asia, revenirea este într-o continuă creştere, cu 160% an la an, dar totodată rămâne în urma nivelului din prima jumătate a anului 2019. Toate brandurile prezintă progrese semnificative. Bardar, care generează marje mai mari, este singurul brand care depăşeşte vânzările din 2019, deşi dintr-o bază mai mică.

”Incertitudinea continuă legată de pandemia COVID-19 poate crea presiuni suplimentare asupra performanţei financiare ale grupului, iar modelele meteo adverse ar putea avea un efect nefavorabil ...citeste mai departe despre "Producătorul unuia dintre cele mai căutate vinuri de pe piața din România anunță o creștere de peste 30% a profitului" pe Ziare.com

#producator, #vin, #profit, #crestere , #Stiri Macroeconomie