Pro Infrastructura, despre Pasajul Ciurel: Santierul inainteaza cu viteza melcului. Exemplu perfect de incompetenta din partea PMB

Luni, 23 Aprilie 2018, ora 09:05
1382 citiri
Pro Infrastructura, despre Pasajul Ciurel: Santierul inainteaza cu viteza melcului. Exemplu perfect de incompetenta din partea PMB
Foto: Facebook/ Asociatia Pro Infrastructura

Asociatia Pro Infrastructura a realizat o filmare aeriana a nodului rutier Virtutii, parte din proiectul penetratiei Splai-Ciurel-Autostrada A1, si afirma ca "santierul inainteaza cu viteza melcului".

Reprezentantii ONG-ului spun ca proiectul este "un exemplu perfect de incompetenta si neputinta administrativa din partea Primariei Municipiului Bucuresti (PMB) " si afirma ca, "in ciuda promisiunilor fanteziste" ale primnarului General Gabriala Firea care dadea asigurari ca Pasajul Ciurel va fi gata in 2017, in actualul ritm, lucrarea nu se va finaliza nici in acest an.

Asociatia cere municipalitatii sa continue proiectul in forma initiala, cu trei benzi pe sens.

"Santierul inainteaza cu viteza melcului, fiind un exemplu perfect de incompetenta si neputinta administrativa din partea Primariei Municipiului Bucuresti (PMB), in ciuda promisiunilor fanteziste si mincinoase ale Primarului General Gabriela Firea care a declarat in multe randuri ca acest nod va fi gata in 2017.

De fapt, in ritmul actual, nici in 2018 nu se va finaliza! Ca toate investitiile majore de infrastructura rutiera derulate in Capitala, si aceasta are o istorie zbuciumata, plina de scandaluri, cu autoritati locale incapabile sa rezolve hatisurile birocratice si care stiu doar sa promita si sa dezinformeze in loc sa aloce finantarea necesara si sa rezolve problemele", sustin reprezentantii Pro Infrastructura.

Acestia explica faptul ca proiectul a fost gandit ca o alternativa la Bd. Iuliu Maniu care sa asigure conexiunea dintre Autostrada A1 (vest) si Splaiul Independentei (centru), traversand orasul la limita dintre Militari (Sector 6) si localitatea Rosu.

Foto: Facebook/ Asociatia Pro Infrastructura

Noul drum ar trebui sa aiba trei benzi pe sens si aproximativ 8,3 kilometri in total. Contractul a fost semnat in noiembrie 2007 cu asocierea Max Boegl-Astaldi-Euroconstruct, cu termen de finalizare 35 de luni, de la data inceperii.

Potrivit Pro Infrastructura, autorizatia de construire emisa in iunie 2010 a fost anulata definitiv in 2013, dupa indelungi lupte in instanta.

Lucrarile au demarat, totusi, in 2014, pe o noua autorizatie de construire emisa in 27.01.2014, insa doar pentru nodul Virtutii.

"Alocarea bugetara a fost precara dintotdeauna, iar relocarile de utilitati, exproprierile si alte blocaje birocratice au pus permanent bete in roate. Mai mult, in iulie 2016 Gabriela Firea anunta ca penetratia va avea doar doua benzi pe sens in loc de trei, renuntandu ...citeste mai departe despre "Pro Infrastructura, despre Pasajul Ciurel: Santierul inainteaza cu viteza melcului. Exemplu perfect de incompetenta din partea PMB" pe Ziare.com

#asociatia pro infrastructura, #pasaj Ciurel lucrari , #Stiri Macroeconomie