Bilantul acestui an arata un "dezastru pe toate planurile" al activitatii Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere - "0 km de autostrazi, 0 km de variante de ocolire, 0 km de drum national finalizati in 2017", anunta Asociatia Pro Infrastructura, care cere demisia conducerii companiei.
"In afara sectorului de 15 km dintre Dumbrava si Margina dat in circulatie pe 6 martie 2017, tronson care face parte din Autostrada A1 Lugoj-Deva si care a fost finalizat inca din decembrie 2016, compania condusa de directorul general interimar Stefan Ionita nu este in stare sa deschida traficul pana la sfarsitul anului curent nici macar pe segmente de drum noi, perfect circulabile, precum Autostrada A10 Sebes-Turda loturile 3 si 4, sau Varianta de Ocolire Caracal.
Fuga de responsabilitate si interpretarea viciata a Regulamentelor de Receptie nu reflecta decat o profunda incompetenta manageriala si o batjocura la adresa tuturor cetatenilor care isi pun zilnic viata in pericol pe drumuri nationale uzate fizic si moral", arata Asociatia Pro Infrastructura.
Mai mult, nici coridorul de autostrada Sibiu-Nadlac (A1), nu este inchis, fiind amanat "pe termen nedefinit" din cauza "performantelor dezastruoase in tratarea problemelor ramase pe sectiunea Lugoj-Deva", arata sursa citata.
"Desi directorul general CNAIR Stefan Ionita a promis in fata Ministrului Transporturilor ca in luna noiembrie cel tarziu vor fi lansate la licitatie tunelurile lipsa aferente lotului 2, acest lucru nu s-a intamplat nici pana acum.
De asemenea, deschiderea in 2018 a lotului 3 al autostrazii este pusa si ea in pericol de faptul ca actuala conducere a CNAIR refuza sa plateasca antreprenorului lucrarile suplimentare executate", sustin cei de la Asociatia Pro Infrastructura.
Citeste mai multe despre bugetul Ministerului Transporturilor pentru anul viitor: Ceausescu ar fi mandru de PSD: Opozitiei i s-a pus pumnul in gura in Comisia de Transporturi. Unde sunt autostrazile despre care vorbim?
Un "dezastru" e si pe proiectele de Variante de Ocolire, unde contracte semnate de ani de zile si anuntate ca vor incepe in acest an se amana pentru anii urmatori, cele aflate in executie au batut pasul pe loc, cele anuntate ca vor fi deblocate au ramas la fel de blocate, iar unele chiar fac pasi inapoi, spre reziliere, arata sursa citata.
Pe baza acestui bilant, Asociatia Pro Infrastructura solicita ministrului Transporturilor, Felix Stroe, "demiterea de urgenta a conducerii Co ...citeste mai departe despre "Dezastru la final de 2017: 0 km de autostrazi, 0 km de drum national. Se cere demisia conducerii CNAIR" pe Ziare.com