Romania se situeaza pe locul 48 intr-un clasament ce ia in calcul valoarea brandului de tara, la fel ca in 2014.
Cu toate acestea, valoarea brandului de tara al Romaniei a crescut cu 11%, pana la 141 de miliarde de dolari, arata un studiu publicat luni de compania americana de consultanta Brand Finance.
Topul celor mai valoroase si puternice branduri din lume - surpriza de pe primul loc
Suntem devansati in top de tari precum Nigeria - locul 41, Iran - locul 46 sau Bangladesh - locul 47, dar Romania se situeaza in fata unor state precum Ungaria - locul 53, Grecia - locul 59, Slovacia - locul 60, Slovenia - locul 62 sau Bulgaria - locul 74.
La nivel global, Brand Finance sustine ca scandalul Volkswagen a sters 191 miliarde de dolari (minus 4%) din valoarea brandului de tara al Germaniei, in prezent fiind evaluat la 4,2 trilioane ...citeste mai departe despre "Cat de mult valoreaza brandul de tara al Romaniei: Suntem depasiti de Iran si Nigeria" pe Ziare.com