Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

HP si Wataniya Telecom Algeria au lansat o solutie de facturare care suporta servicii wireless

HP si Wataniya Telecom Algeria au lansat o solutie de facturare care suporta servicii wireless
HP a anuntat ca Wataniya Telecom Algeria furnizeaza o noua solutie de facturare care va suporta servicii wireless avansate si va imbunatati satisfactia clientilor.Solutia de facturare HP Convergent Charging (HP CC) va gestiona toate facturile pentru serviciile de voce ale Wataniya Telecom Algeria, informeaza un comunicat din partea companiei HP.

Vor fi, de asemenea, administrate noile servicii de date care ofera utilizatorilor mobili servicii de mesagerie, divertisment si de furnizare de informatii personalizate. Clientii solutiei HP CC vor avea flexibilitatea sa aleaga metoda de plata dorita: pre-paid, post-paid si pay-now.Solutia HP CC le ofera operatorilor un cadru unificat de facturare a tuturor serviciilor.

Wataniya este unul dintre primii operatorii mobili din lume care foloseste o solutie de facturare complet convergenta, care gestioneaza vocea si datele folosind ambele variante de facturare pre-paid si post-paid.

"Wataniya si-a crescut avantajul competitiv prin serviciile sale fara rival, facilitatile de plata jucand, la randul lor, un rol important", afirma Joseph Ged, chief operating officer, Wataniya Telecom Algeria. "HP a inteles care sunt nevoile noastre. Solutia sa convergenta imbunatateste eficienta interna si ne permite sa le oferim clientilor servicii de plata de nivel mondial".

"Operatorii inovatori, asa cum este Wataniya, inteleg ca noile realitati ale pietei necesita o platforma unica de facturare care sa accepte diferite tipuri de servicii si sa raspunda cerintelor diverse ale clientilor", explica Patty Lewis, director, BSS Solutions Domain, Communications, Media and Entertainment, HP. "Folosind solutia HP, Wataniya poate oferi servicii de facturare simultan cu crearea unui nou serviciu".

Solutia HP CC include sistemul HP OpenCall Service Access Controller, preintegrat cu sistemul BCSS de facturare convergenta si asistenta a clientilor furnizat de LHS TelekomGmgH & Co.KG. LHS este un partener strategic al HP, care furnizeaza o platforma complet convergenta de facturare end-to-end destinata carrier-ilor si care asigura real-time rating, gestiunea balantei si facturare pentru toti clientii pre- si post-paid.

Solutia ruleaza pe servere standardizate HP Superdome cu sistem de operare HP-UX 11i. Matricea de discuri HP StorageWorks XP10000 asigura o infrastructura de stocare scalabila pentru solutia de facturare. Software-ul HP Operations Support Systems realizeaza gestiunea sistemelor de facturare, permitand Wataniya sa micsoreze costurile, sa creasca eficienta si, nu in ultimul rand, sa imbunatateasca calitatea serviciilor oferite clientilor.

"Pe o piata competitiva, aflata intr-o dezvoltare accelerata, operatorii mobili inteligenti stiu ca nu pot lansa noi servicii de date si multimedia fara un sistem de facturare avansat, eficient, cu un grad ridicat de adaptabilitate si usor de folosit de catre clienti", spune Elisabeth Rainge, program director, Next-Gen OSS and Billing, IDC. "Wataniya si HP ofera un exemplu de abordare complet convergenta, care are posibilitatea sa transforme facturarea dintr-un centru de cost intr-un avantaj competitiv".

Solutia HP CC, disponibila in intreaga lume, este scalabila, standardizata si are un inalt nivel de disponibilitate, asigurandu-le operatorilor flexibilitatea necesara prezentei mai rapide pe piata a noilor servicii, pe care le face mai accesibile clientilor.

Acest serviciu are abilitatea de a tarifa si factura abonatii in timp real pentru serviciile de voce, bazate pe tranzactii, precum cele de email, SMS, mesagerie multimedia, utilizareWAP si WLAN, navigare web si m-commerce.

HP CC eficientizeaza toate operatiunile sistemului de suport al afacerii si le ofera operatorilor importante beneficii interne cum ar fi,consolidarea mai multor sisteme de facturare intr-un sistem unic reduce costurile de mentenanta si modernizare;folosirea Integrated Intelligent Network si a protocolului Internet contribuie la reducerea costurilor operationale prin folosirea investitiilor existente in stabilirea rating-ului si facturarea in timp real.

Pre-testarea si pre-integrarea accelereaza dezvoltarea si reduc riscul, dar si personalizarea serviciilor prin decuplarea portofoliului de servicii de la procedurile de taxare, se mai adauga in acelasi comunicat.


Bloombiz



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1023 ori