Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Turnarea primei placi de pod la Autostrada Transilvania se va face astazi

Turnarea primei placi de pod la Autostrada Transilvania se va face astazi

Reprezentantii companiei Bechtel au anuntat ca astazi se va finaliza turnarea placii de suprabetonare a primului pod de pe traseul autostrazii Transilvania,

Aceasta structura se afla la kilometrul 34+167, in cadrul Sectiunii 2B, respectiv pe tronsonul Campia Turzii-Gilau.

"Saptamana trecuta a avut loc turnarea primei parti a placii de suprabetonare la acest pod.
Lucrarea are o deschidere de 21 de metri si este executata pe o fundatie indirecta cu piloni de 18 metri", se mentioneaza intr-un comunicat al companiei Bechtel.
Potrivit sursei citate, in momentul de fata, acest pod reprezinta cea mai avansata structura a proiectului Autostrada Transilvania.

In vederea finalizarii lucrarii, mai sunt de parcurs cateva etape precum montarea dispozitivelor de acoperire a rosturilor, aplicarea membranei de hidroizolatie, a protectiei hidroizolatiei, a straturior de asfalt, instalarea parapetilor de siguranta si executarea racordarilor cu terasamentele. Alte cateva structuri vor ajunge in perioada imediat urmatoare in aceeasi faza avansata de constructie.

Autostrada Transilvania este cel mai mare proiect de infrastructura din Romania si a fost
demarat in iunie 2004. Ea va avea patru benzi, o lungime de 415 km si va porni din centrul Romaniei, la nord-vest de Brasov, ajungand la Oradea, la granita cu Ungaria (vama Bors).
Lucrarile au fost demarate in judetele Cluj si Bihor, respectiv pe segmentele de autostrada 2B Campia Turzii - Cluj Vest si 3C Suplacu de Barcau - Bor. Se estimeaza ca intreaga constructie se va termina in 2013, iar primii kilometri de autostrada functionala ar putea fi gata cel mai tarziu in 2009.

Bloombiz
(Sursa: Rompres)

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 901 ori