Tehnostrade si Spedition UMB, constructorii lotului 4 al autostrazii Lugoj-Deva

Joi, 01 August 2013, ora 12:21
2126 citiri
Tehnostrade si Spedition UMB, constructorii lotului 4 al autostrazii Lugoj-Deva
Sursa foto: Lugojonline.ro

CNADNR a semnat cu asocierea Tehnostrade - Spedition UMB, companii controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, un contract de 419,4 milioane lei (95,3 milioane euro), fara TVA, pentru proiectarea si constructia lotului 4 al autostrazii Lugoj - Deva.

Proiectul vizeaza constructia a 22,1 de kilometri de autostrada intre Deva si localitatea Ilia.

Contractul, atribuit prin licitatie deschisa, are o durata de proiectare de sase luni si un interval de executie de doi ani, perioada de garantie fiind de patru ani.

Pentru 85% din valoarea eligibila a contractului a fost solicitata o finantare nerambursabila de la Uniunea Europeana, diferenta urmand sa fie asigurata de la bugetul de stat.

Reprezentantii CNADNR au declarat recent Mediafax ca se asteapta sa semneze in august contractele pentru constructia loturilor 2, 3 si 4 ale autostrazii Lugoj-Deva, proiecte care insumeaza peste 70 de kilometri si au o valoare totala estimata la peste trei miliarde de lei (circa 680 milioane euro), fara TVA.

Lotul 2 a fost atribuit asocierii italiene Salini - Secol, lotul 3 consortiului Teloxim Con SRL (controlata de omul de afaceri Theodor Berna) - Comsa SA (Spania) - Aldesa Construcciones SA (Spania) - Arcadis Eurometudes SA (Olanda), iar lotul 4 asocierii Spedition UMB- Tehnostrade.

La Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) au fost inregistrate in perioada 20-23 mai mai multe contestatii formulate de Spedition UMB si Strabag referitoare la procedura de atribuire a contractelor de proiectare si executie a loturilor 2 si 3.

CNSC a respins ca nefondate contestatiile si a dispus continuarea procedurilor de atribuire. Impotriva acestei decizii au fost formulate plangeri la Curtea de Apel, acestea fiind de asemenea respinse de instanta.

CNADNR estima anul trecut costuri de putin peste un miliard de lei, fara TVA, pentru fiecare lot.

In aprilie 2011 CNADNR a selectat consortiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d'Acqua- Cossi Construzioni pentru primul lot (27,4 kilometri), constructorul avansand o oferta de 681 milioane lei.

Autostrada Lugoj - Deva face parte din Coridorul IV paneuropean, care incepe in Germania si se continua pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. In Romania, traseul trece prin Nadlac, Arad, Deva, Orastie, Sibiu, Bucuresti, Fetesti si Constanta, ruta continuand pana la Istanbul.

#autostrada Lugoj Deva, #contract Tehnostrade autostrada Lugoj, #contract Spedition UMB autostrada, #licitiatie CNADNR Lugoj Deva , #Infrastructura

LIVE ÎN 00:25:12

Business Focus,
Între conglomerat și stat, angajații de la o firmă strategică vor soluții. Interviu cu Laurențiu Gobeajă, liderul SLN Mangalia

În 25 de minute

Notifică-mă

Curs valutar

1 EUR = 4.9770 RON

-0.0001

1 USD = 4.7980 RON

-0.0264
  1. Cele două meserii sigure în viitor, după ce mirajul joburilor în IT a fost spulberat de valul de concedieri. „Să acționăm ca un vânător”
  2. Zeci de mii de pești scăpați de la crescătorie pun în pericol mediul acvatic. Compania oferă recompense pentru prinderea peștilor
  3. Previziuni economice sumbre pentru România, de la piața imobiliară la fondurile de pensii private: ”Vor primi 20%-30% mai puțini bani decât au cotizat”
  4. Cine plătește cei mai mulți bani la stat dintre un salariat, un SRL, PFA sau IMM. „Niște criminali economici”
  5. Taxa auto pe mașini poluante revine în România. De când intră în vigoare, ca obligație pentru cererea de plată 4 din PNRR
  6. Putin simte că a venit începutul sfârșitului: ”Glonțul de argint” al SUA lovește cu tărie Rusia
  7. Nu o ducem așa de rău cum ni se spune: Economia României, printre primele 20 de țări ale lumii. Cine se mai găsește în clasamentul făcut de Universitatea Harvard
  8. Guvernul, acuzat că pregătește un ”Nordis bugetar”. Economist: ”Titanicul românesc s-a lovit de ghețarul prețurilor și se scufundă”
  9. 6 ani de închisoare pentru românii care nu respectă ultimul Ordin al ANAF. În ce condiții ar putea contribuabilii să ajungă după gratii
  10. Proiectul de lege care ar putea scăpa românii de păcănelele la parterul blocurilor. Ce șanse reale are noua inițiativă de a se strecura prin circuitul legislativ