Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Euroconstruct Trading a oferit cel mai mic pret pentru Bucuresti -Brasov

Euroconstruct Trading a oferit cel mai mic pret pentru Bucuresti -Brasov

Ministrul transporturilor, Radu Berceanu a declarat joi seara la emisiunea 100% de la Realitatea tv ca, Euroconstruct Trading 98 SRL, unul dintre "baietii de la Golden Blitz" a castigat licitatia pentru autostrada Bucuresti-Brasov pentru ca a avut cel mai mic pret.

Acesti "baieti", despre care "nu sunt convins ca sunt prieteni cu presedintele" au castigat pentru ca au avut cel mai mic pret, 200 de milioane de euro, pentru un segment de 42 de km, a spus Radu Berceanu. Ceilalti au avut oferte de pana la 280 de milioane de euro, a adaugat ministrul transporturilor.

in opinia lui Radu Berceanu, "baietii de la Golden Blitz" au toate sansele sa castige si de acum incolo licitatii. "Unii dintre ei au fost foarte buni prieteni si cu cei de dinainte( guvernanti- n.r.) si vor fi prieteni si cu urmatorii", a declarat Berceanu.

Potrivit acestuia, principalul avantaj al firmelor romanesti il constituie locul. "Pretul(lucrarii contractate -n.r.) a fost mai mic pentru ca sunt de aici, au utilaje, au forta de munca, au ce le trebuie. Nu exista nici o firma straina care aduce angajati straini, ea vine, subcontracteaza si lucreaza tot cu oamenii de aici", a explicat ministrul transporturilor.

Ministrul transporturilor Radu Berceanu a inaugurat, joi, lucrarile la autostrada Bucuresti-Brasov pe tronsonul cuprins intre kilometrul 19 si 62, Moara Vlasiei-Ploiesti.

Pentru executarea lucrarilor, cele trei firme din consortiul Eurocontruct, care au castigat licitatia, au impartit tronsonul, urmand ca fiecare sa lucreze in paralel. Potrivit declaratiilor patronului Euroconstruct Trading 98 SRL, Dan Besciu, firma sa va construi portiunea situata intre kilometrii 19,5 si 31,6, firma PA&CO International intre kilometrii 31,6 si 42,6, iar compania UMB Spedition intre kilometri 42,6 si 62. Dan Besciu este de parere ca se va reusi finalizarea tronsonului cuprins intre kilometri 19,5 si 62 inainte de data stabilita in contract, respectiv martie 2010.

Tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti va fi finalizat in trei ani si va avea doua benzi de circulatie pe sens si doua benzi de stationare de urgenta. Potrivit ministrului, pentru realizarea acestei portiuni de autostrada se va lucra simultan pe trei santiere si vor fi utilizate 462 de mii de tone de mixturi asfaltice si 168 de mii de metri de parametru metalic. Acest tronson va avea patru noduri rutiere si 17 pasaje rutiere, iar in dreptul localitatilor, pe marginea carosabilului vor fi montate panouri fonoabsorbante.


Bloombiz
(Sursa: NewsIn)

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1320 ori