Companiile producatoare de tutun si-au schimbat targetul catre femeile care doresc sa slabeasca. Acesta este motivul pentru care sunt promovate intens tigarile "Superslims".Mesajul subliminal al acestor campanii este indreptat catre femeile care tin dieta, pentru a evidentia legatura directa intre fumat si pierderea in greutate, informeaza Nzherald.
Campania de promovare a acestor tigari introduce notiunea de "female-friendly" pentru tipurile superslims. Mai mult, pachetele in care vor fi distribuite tigarile vor arata precum cutiile de parfum, pentru a avea o infatisare mai prietenoasa.
"Aceasta campanie este adresata femeilor care cauta orice mijloace pentru a pierde in greutate. Este ingrozitor pentru o astfel de industrie sa isi schimbe targetul pe acest segment vulnerabil al populatiei", a spus medicul Deborah Arnott.
Companiile producatoare de tutun au promovat produsele lor, in anii de aur ai Hollywood-ului, prin intermediul celebrilor actori Clark Gable sau Bette Davis. Ei au asociat atunci fumatul cu stilul glamour al vedetelor, iar efectul a fost cresterea considerabila a vanzarilor de tutun.