Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Praga sarbatoreste Bata

Praga sarbatoreste Bata

Cand spui Bata, te gandesti automat la pantofi. Si nu in ultimul rand la Praga. Pentru ca aici are loc una dintre cele mai mari expozitii de publicitate dedicata brandului Bata.Pentru cunoscatori, Thomas Bata este automat un A"mare om de afaceriA", A"un vizionarA" , A"un intreprinzator pasionatA". Azi nu mai exista nici un dubiu asupra statutului de geniu pe care l-a dobandit Thomas Bata (1876 A 1932) in industria pantofilor. Asa ca Praga, un oras Bata prin excelenta il sarbatoreste pe marele rege al pantofilor de pretutindeni.

Expozitia de publicitate Bata este formata dintr-o selectie de postere publicitare create sa promoveze produsele Bata si compania in sine. Aici Bata marturiseste despre cum a influentat inca de la inceputuri publicitatea si marketingul contemporan. A"Fa-ti publicitate si vei fi mareA", spunea Thomas Bata despre importanta publicitatii.

Printurile publicitare si reclamele erau produse de catre compania Bata in cadrul propriei tipografii sau in cadrul studioului de film. Compania a produs postere si pentru strainatate, in anul 1932 tiparind peste un million de postere.

Expozitia Bata isi va astepta vizitatorii pana pe data de 6 mai si ii va suprinde cu mostre de publicitate originale made in Bata world. Si show-ul nu se opreste aici. Pentru ca, fanii pantofilor vor avea ocazia sa vada si primul pantof Bata numit «Batovka» (primul pantof din material textil).

Mai mult, vizitatorii pot vedea cum arata biroul lui Thomas Bata precum si interioarele magazinelor Bata, asa cum erau acestea amenajate la inceputul anilor 1900, alaturi de unelte de mana si masini la care se fabricau pantofii in acea vreme.

Expozitia este organizata de Fundatia Thomas Bata pentru a marca 130 de ani de la nasterea fondatorului companiei.

Grupul Bata este lider mondial in productia si vanzarea articolelor de incaltaminte. Un brand care este prezent in lume, printr-o retea de 4.600 magazine proprii si 50.000 magazine independente, in peste 50 de tari si numara mai multe centre de fabricatie, marochinarie, platforme industriale, laboratoare pentru controlul calitatii, cercetare si dezvoltare. Bata are un milion de clienti pe zi. Iar secretul fortei de atractie pe care il are pantoful Bata world asupra cumparatorului sta in calitate si inovatie.

Expozitia publicitara de la Praga vine sa demonstreze inca o data ca sloganul companiei Bata - «Retail is Detail» - este mai actual ca oricand.

Diana COTOROS, PR Manager, Prime Time Communication

www.markmedia.ro

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1098 ori