Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cesarom vrea sa intre in 2010 pe pietele din Serbia, Republica Moldova, Iran, Irak si Africa de Sud

Cesarom vrea sa intre in 2010 pe pietele din Serbia, Republica Moldova, Iran, Irak si Africa de Sud

Producatorul de placi ceramice Cesarom, filiala locala a grupului austriac Lasselsberger, are in plan in acest an lansarea exporturilor in Serbia, Republica Moldova, Iran, Irak si Africa de Sud, dar si intensificarea prezentei in Bulgaria si Grecia, a comunicat luni compania, citata de NewsIn.

Cesarom estimeaza ca in acest an va comercializa pe piata din Bulgaria produse in valoare de 1 milion de euro, aproximativ 50% din totalul exporturilor.

Compania mizeaza pentru anul in curs pe exporturide aproximativ 2 milioane de euro.

Producatorul de placi ceramice are in plan participarea companiei, in perioada imediat urmatoare, la targurile de profil din Statele Unite ale Americii si China.

"Participarea la aceste targuri, ca producatori de placi ceramice din Romania, ne va asigura parteneriate cu distribuitori importanti din toate colturile lumii si vor creste notorietatea brandului Cesarom", a declarat directorul general al Cesarom, Christian Morath.

In ceea ce priveste piata bulgareasca a placilor ceramice, reprezentantul Cesarom considera ca aceasta are o valoare mult mai mica fata de cea autohtona, insa, cu toate acestea, consumul per capita este mai ridicat.

"Piata din Bulgaria este mult mai mica, atat valoric cat si ca volum, insa este o piata pe care vom putea intra usor datorita spijinului pe care il avem din partea retailerilor de tip Do-It-Yourself", a spus Morath.

Pe termen mediu Cesarom are in plan trimiterea produselor proprii si in tari din Europa, precum Franta si Germania.

"Ne aflam in discutii cu celelalte companii din grup si luam in calcul extinderea si in Vestul Europei in cazul in care produsele noastre nu concureaza cu cele ale celorlalte companii din grupul Lasselsberger", a declarat Morath.

Cesarom are in plan majorarea exporturilor la 5% din cifra de afaceri estimata la 38,5 milioane de euro. In 2009 exporturile companiei au avut o valoare de 350.000 de euro, echivalentul a 1% din cifra de afaceri de 35 milioane de euro.

Cesarom este unul dintre cele mai vechi branduri de pe piata din Romania, avand o traditie de peste 40 de ani.

Compania a devenit, incepand cu 2004, membru al grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai mari producatori europeni si mondiali de placi ceramice (gresie, faianta, decoruri).

Odata cu intrarea in grupul Lasselsberger, compania si-a schimbat numele in Lasselsberger SA, dar a pastrat marca de produs Cesarom. 

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1238 ori