Cum vad criza economica jucatorii de pe piata produselor de lux

Miercuri, 22 August 2012, ora 16:57
1815 citiri
Cum vad criza economica jucatorii de pe piata produselor de lux

Reprezentantii companiilor care activeaza pe segmentul produselor de lux vad diferit modul in care poate fi solutionata criza economica din Europa.

In timp ce unii dintre ei sustin ca statul trebuie sa joace un rol important in sprijinirea agentilor economici, altii pun accent pe cresterea calitatii produselor de lux sau pe necesitatea existentei unui context stabil, la nivel politic si economic.

CPP-Luxury a prezentat opiniile unor jucatori de pe piata produselor de lux in ceea ce priveste criza economica, fiind evidentiate o serie de perspective asupra acestui fenomen.

Patrick Thomas, CEO Hermes, este de parere ca nu exista o masura globala care ar putea rezolva criza din zona euro, pentru ca economiile tarilor sunt diferite. Patrick Thomas adauga ca reconcilierea politica ar putea reprezenta singura masura cu aplicabilitate globala.

Oficialul Hermes atrage atentia ca este nevoie ca statele sa lanseze planuri de stimulare economica pentru companii: "Exista un subiect in care sunt de acord cu presedintele francez - daca o companie se confrunta cu probleme financiare, reducerea costurilor nu o poate salva, astfel ca lansarea simultana a unui plan de stimulare economica, atat timp cat poate fi finantat fara crearea altor pagube, este o idee buna".

Giorgio Armani, presedinte al companiei Griorgio Armani SpA, insista pe ideea valorii produselor achizitionate: "Cred ca situatia se poate imbunatati daca exista un scop in procesul de achizitie, astfel ca ceea ce se cumpara este si util. Trebuie sa adaugam valoare cumparaturilor si sa crestem calitatea produselor".

Atentia acordata produselor se impune pentru ca persoanele care le achizitioneaza sa fie interesate de mai multe caracteristici ale acestora, nu numai de faptul ca sunt noi: "Uitati de nevoile media sau de designerii a caror activitate este influentata de interesele grupurilor internationale", a adaugat Giorgio Armani.

Bruno Salzer, CEO Escada, este de parere ca imbunatatirea economiei din zona euro necesita o comunicare mult mai consistenta si o viziune pe termen lung: "In prezent, planurile se schimba la doua saptamani". Aceasta situatie creeaza o stare de confuzie in randul cetatenilor, care devin din ce in ce mai nemultumiti.

Bruno Salzer pledeaza pentru stabilitate si consecventa in relatiile autoritatilor cu membrii statului, ca si la nivelul relatiilor dintre state.

Brandurile de lux lasa orgoliul deoparte si se orienteaza catre comertul online

Piata produselor de lux din Romania, in scadere cu 30% anul acesta

Cei mai mari jucatori de pe piata de lux anunta profituri in crestere

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#jucatori piata produse lux, #criza economica piata lux, #produse lux criza economica, #viziuni criza economica , #Criza economica