Loteria Romana, cel mai valoros brand romanesc

Luni, 01 Noiembrie 2010, ora 18:03
1425 citiri
Loteria Romana, cel mai valoros brand romanesc

Compania Loteria Romana a fost desemnata, pentru al patrulea an consecutiv, ca fiind cel mai valoros brand romanesc, cu o valoare de 39 milioane de euro, in urma studiului european asupra brandurilor, Eurobrand 2010, organizat de catre Institutul European al Brandurilor din Viena, relateaza NewsIn.

"Brandul Loteria Romana figureaza in acest top al brandurilor de tara alaturi de alte branduri de succes cum ar fi Red Bull (Austria), Nokia (pentru Finlanda), Vodafone (pentru Marea Britanie), Fiat (pentru Italia), Nestle (pentru Elvetia) ale caror produse sau servicii se comercializeaza pe intreg mapamondul, spre deosebire de Loteria Romana care isi desfasoara activitatea numai pe teritoriul tarii noastre", se arata intr-un comunicat emis luni de Loteria Romana.

Acelasi institut a desemnat Loteria Romana ca fiind cel mai valoros brand romanesc in anul 2007 cu o valoare estimata la 35 milioane de euro, in anul 2008 cu o valoare estimata la 36 milioane de euro, precum si in anul 2009 cu o valoare de 38 milioane euro.

"Aceasta noua recunoastere vine sa reconfirme increderea jucatorilor in Loteria Romana, rezultatele financiare obtinute de catre institutia noastra precum si statutul unui brand cu o vechime de peste 104 ani, dedicat proiectelor sociale de interes public national", potrivit comunicatului.

Loteria Romana are circa 3.000 salariati. Loteria Romana a fost infiintata in anul 1906 si se afla in subordinea Ministerului Finantelor Publice.

Compania Nationala "Loteria Romana" SA este unic organizator si exploateaza, pe intreg teritoriul tarii, jocurile loto si pariurile mutuale, jocurile de noroc caracteristice activitatii cazinourilor, precum si jocurile de tip slot-machine si cele de tip bingo, potrivit OUG nr. 77/24 iunie 2009. 

#loteria, # romana, # brand , #stiri Loteria Romana