Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Banca Posta Romana, programata pentru 2012

Banca Posta Romana, programata pentru 2012

Posta Romana doreste sa intre pe piata bancara in 2012, dupa ce a intrat in domeniul asigurarilor in luna mai, conform NewsIn.

"Am demarat doua procese importante de infiintare a doua societati comerciale, una de asigurari si dezvoltarea serviciilor financar-bancare, in perspectiva avand deschiderea unei banci proprii.

Noi avem in acest moment un contract de asociere cu un broker de asigurari pentru vanzarea de polite in reteaua Postei Romane", a explicat directorul general al Postei Romane Dumitru Daniel Neagoe.


In acest sens, Posta Romana analizeaza modele de afaceri europene ale altor administratii postale pentru a implementa din 2012 servicii financiar-bancare la ghiseele CNPR.


Compania are in vedere fie deschiderea unei societati bancare proprii, fie infiintarea unei societati mixte impreuna cu alta institutie financiara, fie distribuirea de produse si servicii bancare prin reteaua si cu personalul Postei pentru una sau mai multe banci.


"Din analizele noastre,Romania nu este o tara bancarizata, asa cum sunt Austria sau alte tari din vestul Europei.


In acest moment, in Romania mai este loc de o banca, mai ales in mediul rural, unde serviciile bancare nu sunt foarte bine dezvoltate", a precizat Neagoe.


In luna mai Posta a implementat un model de afaceri care sa permita vanzarea de polite de asigurare generala la ghisee. In prezent, proiectul se deruleaza in 500 de unitati postale, urmand ca, pana la finele anului, numarul acestora sa se dubleze.


In perspectiva, Posta Romana ia in calcul varianta unei societati proprii de asigurari. Neagoe a mai spus ca personalul provenit din unitatile care urmeaza sa fie desfiintate va fi relocat in aceste zone de activitate.


Posta Romana va inchide in perioada urmatoare peste 400 de unitati, fiind desfiintate 1.400 de posturi.


In ceea ce priveste proiectele de crestere a veniturilor companiei, Posta Romana vinde, de la sfarsitul primului trimestru, produse de loterie, printr-un parteneriat cu Loteria Romana.


De asemenea, a fost relansat serviciul de curierat rapid si comertul electronic, iar reteaua de colectare a numerarului POS a fost informatizata in proportie de 85%.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1799 ori