Mediators aduce in Romania Metoda Dr.Dana de rezolvare a conflictelor

Luni, 01 Octombrie 2007, ora 10:51
1570 citiri

Angajatii tai nu se inteleg? Certurile dintre ei te fac sa pierzi si sa bati pasul pe loc? Simti ca din cauza tensiunilor de la serviciu se pierd importante oportunitati de afaceri?Mediators s-a gandit la tine si a adus in Romania Metoda Dr. Dana de rezolvare a conflictelor in organizatii.

Conflictele de la locul de munca pot fi rezolvate eficient cu ajutorul medierii. Aceasta consta in eliminarea tensiunilor printr-un process in care partile aflate in conflict decid de comun acord solutia disputei. Menita a fi o solutie alternativa la deciziile bazate pe arbitraj ale managerilor, medierea te ajuta sa rezolvi conflictele cu cooperarea celor implicati.

Medierea la locul de munca

Organizatiile sunt medii foarte proprice dezvoltarii de conflicte si tensiuni, din cauza diversitatii de perceptii si sisteme de valori.

Atunci cand partile implicate intr-un conflict nu se pot intelege, medierea aduce o parte neutra, care se implica in procesul de rezolvare. Fiecare dintre cei implicati isi poate exprima punctul de vedere, iar ceilalti trebuie sa il asculte.

Proces flexibil si deschis alternativelor, medierea nu implica judecati de valoare. Ea duce la o mai mare productivitate, la costuri de personal mai mici, la relatii mai bune in echipa si la un moral mai ridicat.

Mediators si Metoda Dr. Dana

Mediators a adus in Romania Metoda Dana de rezolvare a conflictelor in organizatii, printr-un parteneriat cu Mediation Training Institute.

Metoda Dana apartine presedintelui Mediation Training Institute International, Daniel Dana, PhD, si poate calcula costul conflictului in organizatii si-l poate reduce substantial, prin medierea si rezolvarea disputei. Pe langa mecanismul de masurare a costurilor conflictului, metoda mai ofera si posibilitatea cresterii productivitatii, a pastrarii angajatilor si a mentinerii unui climat constructiv in organizatie.

Cei care vor practica metoda Dana de mediere vor putea folosi tehnici de comunicare avansate pentru a-si transforma comportamentele negative in unele pozitive, constructive. Angajatii vor putea sa se concentreze pe indeplinirea scopurilor organizatiei din care fac parte, iar in acest fel productivitatea la locul de munca va creste, costurile conflictelor fiind tinute sub control.

Pentru mai multe informatii cu privire la Metoda Dana, vizitati Mediators