LinkedIn, noua piata a muncii: Cum sa-ti faci un profil beton, ca sa te remarce angajatorii

Marti, 10 Mai 2016, ora 11:48
1563 citiri
LinkedIn, noua piata a muncii: Cum sa-ti faci un profil beton, ca sa te remarce angajatorii
Foto: LinkedIn

Platforma LinkedIn, supranumita reteaua sociala a profesionistilor, a devenit o noua piata a muncii, intr-o varianta online in care, asemenea celei offline, angajatorii pot avea contact direct cu potentialii angajati.

In Romania, doar o treime din persoanele angajate au un cont de LinkedIn (sub 2 milioane de profiluri comparativ cu aproximativ 6 milioane de contracte de munca), insa amploarea acestei retele devine tot mai mare, atat de partea specialistilor de Resurse Umane (HR), care apeleaza la aceasta sursa de candidati, cat si de partea candidatilor, care devin mult mai preocupati de completarea profilurilor, accesand periodic aceasta platforma.

Recrutorii utilizeaza metode variate de cautare si abordare a potentialilor candidati, deoarece reteaua profesionala permite accesul facil la profiluri de interes, care pot fi abordate in mod direct, potrivit unui comunicat remis Ziare.com de Smartree, firma ce ofera servicii de HR.

Iata cateva sfaturi legate de cum ar trebui sa ...citeste mai departe despre "LinkedIn, noua piata a muncii: Cum sa-ti faci un profil beton, ca sa te remarce angajatorii" pe Ziare.com

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#LinkedIn profil angajare, #LinkedIn profil, #LinkedIn sfaturi profil, #recrutare LinkedIn, #LinkedIn , #Stiri Locuri de munca