Cum sa lucrezi cu doi sefi directi

Vineri, 23 Iulie 2010, ora 11:22
1589 citiri
Cum sa lucrezi cu doi sefi directi

Pe masura ce companiile permit ridicarea barierelor intre departamente, din ce in ce mai multi angajati se trezesc in ipostaza in care sunt nevoiti sa se raporteze mai multor sefi. Sarcina nu este tocmai usoara, pentru angajatii pusi intr-o astfel de situatie, iar pentru a duce la bun sfarsit toate cerintele este necesar sa ai un plan bine pus la punct, potrivit publicatiei Forbes. 

In unele cazuri, sefii au planuri care intra in contradictie sau viziuni diferite asupra directiei in care ar trebui sa se indrepte compania.

Daca esti unul dintre salariatii aflati in in subordinea mai multor sefi, articolul de fata iti va fi de folos pentru a face fata acestei provocari.

Demonstreaza ca esti un bun comunicator

Asigura-te ce fiecare sef este constient de activitatile tale.

Invata sa le cunosti stilul, pentru ca unii ar putea prefera sa le fie aduse la cunostinta ultimele noutati in persoana, iar altii ar putea reactiona mai bine la un raport saptamanal al proiectelor tale.

Expertii in HR te sfatuiesc sa stabilesti din timp care sunt obiectivele tale si modul in care vei fi evaluat.

Daca sefii tai nu lucreaza bine impreuna, tu esti cel care trebuie sa ii explici fiecaruia in parte care sunt asteptarile celuilalt de la tine si sa gasesti o solutie pentru a indeplini cerintele tuturor.

Cere ajutorul sefilor pentru organizarea prioritatilor

Cand nu esti sigur in legatura cu importanta unei activitati, lasa aceasta decizie in grija sefilor tai.

E posibil ca ei sa nu realizeze ce ai de facut pe langa cerintele lor, si cat de urgente ar putea fi alte sarcini.

Fii cat se poate de organizat

Cu cat ai mai multi sefi, cu atat vei fi intrebat mai des despre stadiul in care se afla proiectele tale.

Dezvolta-ti un sistem de organizare potrivit pentru tine si ramai consecvent.

Profita la maximum de situatie

Sa fii subordonatul mai multor persoane iti poate aduce si avantaje.

A avea mai multi de un sef poate insemna existenta mai multor aliati si vizibilitate in cadrul organizatiei.

In acest context, ai sansa sa beneficiezi de experienta a cel putin doua stiluri diferite de management si cunostintele unor oameni extrem de diferiti.

Intr-o astfel de situatie, sansele de a avansa cresc considerabil.

#sefi, # management, # sarcini , #Stiri Locuri de munca