Cum iti poti darama singur brandul personal

Marti, 19 Octombrie 2010, ora 14:39
2539 citiri
Cum iti poti darama singur brandul personal

De multe ori, managerii care si-au dovedit expertiza in domeniul in care activeaza devin neglijenti in privinta modului in care se prezinta, punand la indoiala imaginea lor in fata potentialilor clienti, spun consultantii citati de techipedia.com.

Iata cele mai frecvente greseli, care pot dauna brandului personal:

Comportament inconsecvent

Clientii au tendinta de a aprecia stabilitatea.

Fii constant si previzibil in gandurile si opiniile pe care le ai.

Daca sustii un anumit produs astazi, incearca sa fii echilibrat si sa-ti pastrezi parerile odata ce le-ai expus.

Lipsa detaliului

In cazul in care te-ai perfectionat intr-un anumit domeniu, ar trebui sa fii capabil sa-l discuti in detaliu.

In momentul in care eviti intrebari sau te agati de generalitati, vei da impresia ca nu detii experienta necesara pentru pozitia in care te afli.

Acest lucru diminueaza din valoarea brandului si din credibilitate. Arata ca stii ce spui si ca esti profesionist.

Comunicare defectuoasa

Greselile gramaticale sau de pronuntie vor scadea valoarea brandului personal.

Poti fi expert in domeniul tau, insa daca nu stii sa te exprimi corect, te autosabotezi .Acorda-ti timp pentru a te asculta vorbind.

Citeste cu voce tare ceea ce scrii si cumpara un manual pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare.

“Singur impotriva tuturor”

Promoveaza-ti brandul!

Pentru a-ti castiga credibilitatea pe piata ai nevoie de persoane dispuse si capabile sa-ti ateste competenta.

Participa la cat mai multe seminarii si cursuri din domeniul tau si interactioneaza cu alti colegi.

Invata care sunt “subiectele fierbinti” si noile trenduri din zona ta de activitate si impartaseste-ti opiniile cu ceilalti.

Necinstea

Fii constient de ceea ce esti. Recunoaste-ti valoarea si imbunateste-o.

Minciunile cu privire la competentele tale, la experienta sau abilitati nu te vor ajuta, pe termen lung.

Construieste-ti afacerea si brandul, bazandu-te pe adevar.

Uneori adevarul doare, insa in timp brand-ul personal se poate imbunatati.

Convingeri negative

Este greu de construit un brand personal puternic daca nu ai nimic bun de spus despre angajatii sau partenerii tai.

Angajatilor si clientilor nu le pasa ca voi aveti o zi grea.

Ei vor o persoana pe care sa se bazeze, care sa-i sustina, nu sa-i descurajeze.

Controleaza-ti gandurile si vorbele si vei fi surprins de cat de popular vei deveni in momentul in care vei emana energie pozitiva.

Management personal defectuos

Oamenii au incredere in capacitatea ta de a gestiona afacerile sau nevoile lor.

Exemplul personal este foarte important. Disciplina de sine, punctualitatea si organizarea va atrage admiratia angajatilor tai.

Asteptari nerealiste

Managerii fac greseala de a-si dori rezultate imediate cand vine vorba de brandul lor personal.

Rabdarea este o virtute. Succesul nu vine instantaneu.

Fii pregatit sa investesti timp si bani pentru a fi cel mai bun din domeniul in care activezi.

Prin construirea brandului pe un fond de inalta calitate, vei avea intaietate in fata clientilor, atat de rari in perioade de criza.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#angajati, #brand, #clienti, #comunicare, #management, #manager, #parteneri , #Stiri Locuri de munca