Cum iti dai seama ca nu esti un sef bun

Joi, 17 Februarie 2011, ora 18:34
2790 citiri
Cum iti dai seama ca nu esti un sef bun

Relatia intre sef si angajati este una foarte sensibila, iar raportul profesional nu le permite sa fie cat se poate de deschisi mediul in care se dezvolta. Multi manageri ar fi surprinsi sa afle ca oamenii cu care muncesc zilnic ii considera niste persoane distante si care nu inspira incredere.

Inainte de a ajunge in acest stadiu, asigura-te ca stii exact ce faci si cum va fi interpretat totul. Iata cateva semne care ti-ar putea indica faptul ca nu esti tocmai cel mai bun sef.

Dai raspunsuri monosilabice

Oricat ar fi de efciente, mail-urile in care dai un raspuns format dintr-un singur cuvant pot fi considerate nepoliticoase.

Managerii au tendinta sa fie foarte expeditivi, mai ales cand raspund la mail-uri in graba, iar aceasta atitudine apare ca o invitatie la conflict, potrivit specialistilor.

Un simplu “multumesc” ar putea scuti multe dintre interpretarile care ar putea urma.

Rareori sa intampla sa ai discutii personale cu angajatii


E-mail-ul poate fi o modalitate convenabila de a face fata discutiilor mai dificile, insa un manager de calitate ar trebui sa evite aceste mijloace si sa isi asume orice problema, oricat de dificila ar fi.

Discutiile personale cu angajatii sporesc increderea reciproca, spun specialistii.

Angajatii sufera de “boli inchipuite”

Angajatii obisnuiesc sa pretinda ca sunt bolnavi, doar pentru a obtine o zi libera in care sa scape de un sef antipatic.

Mai mult decat atat, un studiu finalizat in anul 2008 in Suedia pe un esantion de 3000 de oameni de-a lungul a 10 ani, a aratat ca cei care au avut parte de un management de proasta calitate erau cu 20-40% mai dispus unui atac de cord.

Echipa ta rateaza termenele-limita, chiar daca munceste peste program


Sefii recent intrati pe o pozitie de management au deseori tendinta sa impuna deadline-uri imposibile subordonatilor si sa le ceara acestora un ritm aproape imposibil de pastrat, spun expertii in HR citati de online.wsj.com.

Folosesti un ton ridicat al vocii


Chiar daca nu te rastesti la angajati, o tonalitate mai inalta poate afecta serios moralul la locul de munca, incarca atmosfera si distruge orice urma de productivitate pentru ca oamenii se simt dojeniti la fiecare pas pe care il fac.

Daca tu contribui la o astfel de atmosfera, angajatii vor evita orice contact cu tine, chiar daca apare o problema care tine de management.

#sef, # angajat, # raport profesional, #manageri , #Stiri Locuri de munca