Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Ce vor recrutorii sa afle la un interviu de angajare

Ce vor recrutorii sa afle la un interviu de angajare

Intr-o piata a muncii supraaglomerata de cereri si aproape lipsita de oferte, angajatorii au devenit din ce in ce mai pretentiosi. Pentru a iesi in evidenta, trebuie sa stii cum sa-ti promovezi CV-ul si, mai ales, ce asteptari au managerii de la viitorul angajat.

Iata ce vor sa afle recrutorii, atunci cand te cheama la un interviu:

Expertiza


Intr-un domeniu in care multi oameni au aceleasi titulaturi, trebuie sa pui in valoare caracteristicile care te diferentiaza.


Poti incepe prin enumerarea responsabilitatilor pe care le-ai avut in pozitiile anterioare si aranjarea acestora in ordinea valorii pentru companie.


Subliniaza sarcinile in care ai obtinut rezultate substantiale si astfel vei realiza care este expertiza ta.


Povesti de succes


Expune situatii concise in care ai atins niste obiective clare si povesteste cum ai ajutat la cresterea profitului unei companii sau la scaderea costurilor.


Pentru a identifica evenimentele relevante trebuie sa intelegi modul in care pozitia si realizarile tale au ajutat la evolutia rezultatelor financiare ale companiei.


Cu ajutorul acestora poti demnostra valorile pe care le-ai dobandit in trecut.


Recomandarile


O recomandare de la un manager sau un coleg este mult mai valoroasa decat auto-promovarea.


Cu ajutorul LinkedIn poti afisa recomandarile chiar pe profilul tau.


Asigura-te ca primesti recomandari care puncteaza clar contributia ta la proiecte din arii specifice.


Cel mai bine este sa ceri recomandarea imediat dupa ce ai obtinut anumite rezultate, pentru ca atunci activitatea ta este cel mai corect apreciata.


Mostre din rezultatele tale


Exemplele concrete ale activitatilor au un efect mult mai puternic decat atunci cand povestesti despre ele.


Site-uri dedicate activitatii, poze ale produselor, sau chiar produsul in sine atrage atentia angajatorului si sporeste interesul.


Un mesaj consistent CV-ul tau, scrisoarea de intentie, profilul de LinkedIn si remarcile din interviu ar trebui sa promoveze acelasi mesaj.


Daca faci o modificare intr-o parte, asigura-te ca actualizezi si restul pentru a-ti pastra credibilitatea.


In timp ce cauti un nou job, nu uita ca cei care recruteaza sunt instruiti pentru a gasi cei mai calificati candidati pentru orice post.


Cu cat increderea pe care o inspiri este mai mare, cu atat mai interesat va fi recrutorul de tine. 



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2532 ori
Citeste mai multe despreangajati angajator job recrutori