Ce trebuie sa facem pentru o cariera de succes, in 2011

Joi, 09 Decembrie 2010, ora 18:34
2483 citiri
Ce trebuie sa facem pentru o cariera de succes, in 2011

De multe ori, chiar si un job foarte bun iti poate da senzatia ca nu ai cum sa evoluezi , dar situatia din ziua de astazi nu iti prea permite sa iti cauti un alt loc de munca. Indiferent ca este vorba de piata muncii aflata in impas, faptul ca nu iti permiti sa iti asumi riscuri financiare acum, sau pur si simplu ca esti nou in companie si preferi sa acumulezi putina experienta inainte sa faci un pas profesional, starea ta nu se poate schimba decat daca incerci cateva mici schimbari aplicate inteligent. 

Ana Ber, Senior Consultant Dr. Pendl & Dr. Piswanger Romania sustine ca in perspectiva anului 2011, angajatii ar trebui sa se concentreze mai mult asupra rezultatelor si sa adopte o atitudine pozitiva si proactiva, concentrandu-se asupra brandingului personal.

"Fiecare angajat merita sa se "vanda" pentru ca beneficiile pe care le aduce companiei vor determina daca va fi printre cei ce raman sau printre cei ce parasesc compania" a declarat Ana Ber pentru Bloombiz.ro.

Potrivit Anei Ber, presiunea pe rezultate, respectarea termenelor limita si cresterea calitatii vor fi mult mai intense in anul care urmeaza, decat in 2010.

Chiar daca nu iti va asigura un pas major in cariera, sfaturile oferite de specialistii in HR pentru Monster.com te pot ajuta sa iti revigorezi viata profesionala, cel putin pentru moment.

Imbunatateste-ti relatiile cu seful

Superiorul direct este una din cele mai importante persoane in viata ta profesionala, sustin specialistii.

Daca relatia intre voi este tensionata, incearca sa intri inapoi in gratiile sefului gasind modalitati de a imbunatati comunicarea cu acesta.

Cere-i sefului sa organizati o intalnire saptamanala in care sa ii prezinti realizarile tale, sau daca e o persoana mai spontana poti initia o conversatie in care sa mentionezi subtil lucrurile importante.

Nu presupune ca seful tau stie ca faci o treaba buna, te sfatuiesc expertii.

Incearca sa fii mai punctual

Daca ai probleme cu organizarea timpului, asuma-ti acest lucru si cere ajutorul colegilor pentru contorizare, pentru inceput.

Sustinerea acestora iti va fi de folos si vei avea multe de invatat de la ei cu privire la tehnicile de management al timpului.

Ti-ar fi de folos chiar si sa constientizezi care sunt consecintele, spun expertii care considera ca desi unele nu sunt atat de grave, ele iti pot afecta imaginea in fata colectivului.

Stabileste-ti propriile obiective

Multi angajati se concentreaza asupra evenimentelor zilnice, incat uita sa stabileasca obiective pentru cariera lor.

O organizare buna ar putea fi impartirea obiectivelor mari pe sectiuni mai mici si mult mai usor de indeplinit, spun specialistii.

Asuma-ti si alte proiecte

Ofera-te voluntar pentru o sarcina pe care toata lumea o evita, vino cu idei noi care sa iti puna in valoare aptitudinile si care sa economiseasca eventual banii companiei si astfel vei castiga aprecierea celor din jur.

Daca reusesti sa devii indispensabil, acest lucru te va ajuta sa iti pastrezi pozitia actuala in companie, dar iti va asigura si recomandari valoroase pentru viitor, cand vei avea posibilitatea sa faci un pas mai departe in cariera.

Pune-ti la punct CV-ul

Ar trebui sa iti actualizezi CV-ul chiar daca nu te afli in cautarea unui job acum.

Actualizarea CV-ului nu inseamna schimbarea font-ului sau a exprimarii folosite, ci adaugarea informatiilor relevante, utile pentru urmatoarea etapa profesionala, spun specialistii.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#cariera, #companie, #job angajati, #succes , #Stiri Locuri de munca