Ce poate invata un CEO de la receptionera

Vineri, 17 Septembrie 2010, ora 11:36
3433 citiri
Ce poate invata un CEO de la receptionera

Comunicarea intre CEO si receptionera poate fi o activitate benefica pentru companie, persoana de la receptie putand furniza informatii esentiale, pe care, altfel, CEO-ul nu le-ar putea obtine, sustin specialistii in HR citati de Inc.com.

Receptia este pentru orice companie linia de frontiera, care ii scuteste pe manageri de intalnirea cu diferiti indivizi neseriosi, de sute de apeluri neimportante si de alte mici probleme care ar putea ocupa timp pretios.

Insa dincolo de "functia de filtru" pentru companie, o receptionera buna stie mai multe despre ceea ce se intampla in cadrul companiei decat ai putea tu sa crezi.

Iata cateva lucruri pe care o receptionera competenta le observa, si care iti pot fi foarte utile in activitatea de management.

Cum sa citesti limbajul non verbal

Experienta poate determina o receptionera sa aiba capacitatea de a analiza atat angajatii cat si angajatorii intr-o simpla discutie la telefon.

Aceasta stie sa faca diferenta intre clientii cu prioritate si cei fara importanta si stie pe cine ar putea angajatorul sa primeasca sau nu, in momentul respectiv.

Prin simplul fapt ca ia contact cu angajatii zilnic, receptionera poate sa iti spuna care este personalitatea fiecaruia .

Cine atrage interesul fata de companie

Chiar daca tu stii care sunt cei mai performanti angajati in urma rapoartelor de activitate, receptionera iti poate spune care sunt angajatii cei mai cautati de public.

Astfel, iti vei da seama care este persoana care promoveaza cel mai bine imaginea companiei.

Aceasta este persoana care i-ar putea invata pe si restul oamenilor din companie cum sa atraga mai multi clienti.

Care sunt problemele companiei

Receptionera este prima persoana care iti poate spune daca sistemul de telefonie nu functioneaza cum trebuie sau daca exista probleme tehnice la departamentul IT.

Aceste defectiuni pot aparea oricand, iar receptionera iti poate oferi informatia in timp real.

Cine are "spirit de echipa"

In timp ce restul angajatilor au dreptul la pauza de masa, fiind cu usurinta inlocuiti in activitatea lor, receptionera nu dispune de un coleg care sa ii tina locul in pauza de masa.

Ea iti poate spune care sunt colegii care se ofera sa ii tina locul in timpul pauzei, chiar daca nu au nicio datorie fata de aceasta.

Dincolo de ideea de colegialitate, aceste actiuni pot spune multe despre personalitatea oamenilor, despre nivelul la care se desfasoara interactiunea.

Persoana de la receptie petrece foarte mult timp cu angajatii si deseori devine confidentul lor in materie de probleme legate de munca.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#ceo, #companie, #receptionera , #Stiri Locuri de munca