Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Care sunt neajunsurile Revisal 5.0.6. Vezi ce spun directorii de HR

Care sunt neajunsurile Revisal 5.0.6. Vezi ce spun directorii de HR

Noul registru electronic de evidenta a angajatilor starneste nemultumiri in randul reprezentantilor de HR, care considera ca, desi reprezinta o imbunatatire fata de suportul fizic de hartie, are o multime de deficiente care fac ca utilizarea lui sa fie extrem de dificila.

Astfel, Camelia Silvneanu, director executiv Aerotravel care avea in subordine 101 angajati in 2010 sustine ca noul Revisal se blocheaza, nu a preluat toate informatiile din formatul vechi si nu permite stergerea unei inregistrari, informeaza Ziarul Financiar.

Un alt director de Resurse Umane dintr-o companie cu 800 de angajati semnaleaza o problema si mai grava. Mai exact, faptul ca, odata introduse datele suplimentare in noul format, inclusiv salariul brut al angajatului si sporurile sale sau durata angajarii si norma de lucru, sistemul iti arata doar ultima functie ocupata in cadrul companiei, indiferent daca acesta a mai fost sau nu transferat la alte departamente.

In plus, odata introduse modificarile in Revisal 5.0.6, ele dispar si din vechea varianta, ceea ce inseamna ca se distruge tot istoicul angajatului in companie.

Sursele din cadrul Inspectiei Munciicontactate de ZF spun insa ca vina ar putea fi a celor care utilizeaza sistemul. Ei acuza fie o neintelegere la mijloc, fie o introducere eronata de date.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 2447 ori