Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cum sa scrii un comunicat de presa despre un nou angajat

Cum sa scrii un comunicat de presa despre un nou angajat
Un comunicat de presa bine scris este o metoda ieftina dar eficienta de a atrage atentia mass mediei. Angajarea unui nou director sau acoperirea oricarui alt post de importanta strategica este un motiv foarte intemeiat pentru a trimite un comunicat de presa. Urmeaza acesti pasi pentru a scrie comunicatul de presa:1. Scrie "Pentru trimitere imediata" sus pe pagina.

2. Nu uita sa dai datele de contact, separand fiecare informatie pe cate un rand: numele persoanei cu care jurnalistii pot lua legatura pentru intrebari si amanunte; numele, numarul de telefon si de fax al companiei tale; adresa ta de web.

3. Scrie titlul (Compania ta) il/o numeste pe (Numele angajatului) drept (Titlu)

4. Formuleaza un subtitlu in care sa descrii motivul pentru care noul angajat este potrivit postului, ca de exemplu: (Noul angajat) aduce X ani de experienta in industria in care activam companiei noastre.

5. Raspunde celor 5 intrebari cheie (Cine? Ce? Unde? Cand? De ce?) inca din primul paragraf, folosind aceasta structura: Oras, Tara, Data - (Compania ta) a anuntat azi ca (Noul angajat) a fost numit in functia de (Titlu). (Noul angajat) va (descrie foarte succint responsabilitatea inalta asociata cu noul rol).

6. Citeaza un alt director al companiei (presedinte, vice-presedinte) care descrie cat de incantata este compania ta sa-l primeasca pe noul angajat in colectiv si care insira felurile in care noul angajat va intarii compania sau va aduce beneficii clientilor.

7. Intr-un paragraf nou, da detalii despre noul angajat, ca de exemplu experienta relevanta si numele companiilor cunoscute unde a mai lucrat angajatul.

8. Obtine un citat din partea unui client care spune ca este incantat sa afle despre noul angajat si ca este fericit sa vada aspiratia spre excelenta a companiei tale, in ceea ce priveste produsele sau serviciile.

9. In ultimul paragraf, recapituleaza informatia despre noul angajat, rolul si beneficiile aduse companiei sau clientilor tai angajarii facute.

10. Scrie "Pentru informatii aditionale, contactati:" si apoi trece aceleasi informatii ca la pasul 2.

11. Incheie cu o descriere standard a companiei tale si a istoricului ei.

12. Citeste foarte atent comunicatul pentru a elimina orice greseala de ortografie sau orice informatie eronata.

<b>Bloombiz.ro Newsletter </b>
Aboneaza-te la <a href=http://newsletter.vodanet.ro/gateway/?a=YT1CbG9vbWJpel8xMiZiW109aW5mb2Jsb29tYml6XzE4 target=_blank>newsletter-ul infoBloombiz</a> ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1883 ori