Andreea Badala, despre Murmur: Pret-a-porter inainte de business

Sambata, 05 Aprilie 2014, ora 00:00
3695 citiri
Andreea Badala, despre Murmur: Pret-a-porter inainte de business
Foto: catchy.ro

Andreea Badala lansa, in 2011, brandul Murmur, un nume romanesc care astazi este apreciat la nivel international, la London Fashion Week sau Milan Fashion Week. Nu priveste inca acest brand ca pe o afacere, ci ca pe un proiect al carui designer este, si pe care doreste sa il aduca la nivelul la care sa "vanda foarte bine", inainte de a-l prezenta ca business.

"Murmur s-a nascut dupa o perioada de studii si lucru in Londra, din dorinta de a acoperi puntea intre lenjerie, pret-a-porter si accesoriu. Ma consider o minte creativa, un designer inainte de toate", spune Andreea Badala, intr-un interviu acordat Business24.

Printre numele mari alaturi de care si-a format experienta in design vestimentar se numara si Maria Lucia Hohan sau Alexander McQueen, experienta din care, recunoaste designerul, a invatat ca marele secret in acest domeniu este rabdarea.

Spuneti-ne cate ceva si despre brandul Murmur, si prezenta sa la nivel international in 2014. Cat de mult a crescut acest proiect al dumneavoastra de la infiintare si pana acum.

Murmur este un brand care s-a diferentiat pe piata globala chiar de la inceput. Creatiile sunt bazate pe un erotism puternic care dezvaluie subtil pielea in jocul seductiei si anticiparii.

La nivel international Murmur are parte de o apreciere deosebita: staruri precum Beyonce, Lady Gaga, Britney Spears sau Madonna au ales sa il poarte, reviste precum Vogue Uk, Elle UK au ales brandul pentru pictorialele sale principale, iar magazinele Luisa via Roma sau Aishti confirma potentialul de vanzare.

Cum s-a nascut brandul Murmur? Ne puteti prezenta Murmur ca business? Ne puteti vorbi despre investitia initiala si despre cifra de afaceri pe 2013?

Murmur s-a nascut dupa o perioada de studii si lucru in Londra, din dorinta de a acoperi puntea intre lenjerie, pret-a-porter si accesoriu. Ma consider o minte creativa, un designer inainte de toate.

Faptul ca am acoperit si inca acopar multe aspecte ale brandului, de la strategie de comunicare, la planning financiar, nu ma bucura tot timpul.

De aceea as dori sa fiu vazut ca un designer, iar in momentul in care consider ca am ajuns la un nivel la care vand suficient de bine, poate ma voi gandi sa vorbesc si despre aspectul Murmur ca business.

Ati lucrat alaturi de nume mari precum Maria Lucia Hohan sau Alexander McQueen, care au fost cele mai importante lucruri pe care le-ati invatat de la acestia?

Cred ca cel mai important lucru invatat este sa am rabdare. Si sa realizez ca nimic solid nu se construieste peste noapte. E nevoie de mult efort si timp investit. Si mult, mult entuziasm. La mine el este motorul pentru toate celelalte.

Ati fost la London Fashion Week, Milan Fashion Week, dar si in revista Vogue, de-a lungul timpului. Care a fost, insa, cea mai mare realizare profesionala si provocare, in tot acest timp?

Cea mai mare realizare cred ca e faptul ca am creat un brand cu o identitate clara si originala.

Acum veniti in Romania, la targul V f Vintage din 5-6 aprilie, la Bucuresti. Mai mult decat atat, sunteti unul dintre invitatii speciali ai evenimentului. Ce colectii ati pregatit si cu ce planuiti sa surprindeti publicul?

Este o adevarata placere sa fac parte printre invitatii speciali ai acestei editii V for Vintage, mereu am participat cu drag la acest targ. Am pregatit 2 colectii, Murmur takeaway si o colectie capsula, Upcycled Murmur care va surprinde publicul prin modele speciale.

Ce inseamna pentru dumneavoastra spiritul Portobello, tema V4Vintage de anul acesta?

Spiritul Portobello inseamna pentru mine culoare, agitatie, targ, piese vintage. Inseamna respect pentru istorie si curajul de a avea personalitate si de a allege sa porti ceea ce iti place si te reprezinta, indiferent din ce timp vine acea preferinta.

Cum se poate aborda acest stil de catre o doamna din mediul business, precum cititoarele noastre?

Se poate aborda destul de usor acest stil pentru ca unele piese Murmur sunt special concepute astfel incat sa fie purtabile si la birou, precum fuste sau top-uri. Avem chiar in plan sa ne dedicam unei colectii Office Murmur.

Deocamdata piesele Murmur Upcycled facute special pentru targul V for Vintage pot fi integrate usor in garderoba unei femei de business. Recomand sa inceapa prin a le purta in timpul liber.

Daca tot am ajuns la capitolul "timp liber", cum alegeti dumneavoastra sa vi-l petreceti?

Imi place sa rad, sa glumesc, chiar si cand muncesc. Uneori fac treceri mari de la seriozitate la glume usor stupide. Dar acelea sunt cele mai amuzante.

Imi place sa beau vin si sa ma uit la filme. Sa ies cu prietenii. Oriunde, numai sa fie cu prietenii mei. Imi place sa imi planific si sa imi fac vacantele cu prietenii mei buni. Imi place sa iau masa cu parintii mei. Imi place sa dansez ca cea mai usoara metoda de deconectare.

#Andreea Badala Murmur, #tinuta vintage, #V4Vintage , #Tinute