Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Obiceiuri de miliardar

Cel mai scump ceas vandut in Romania costa 108.900 de euro

Cel mai scump ceas vandut in Romania costa 108.900 de euro


Ceasurile sunt un accesoriu care nu ar trebui sa lipseasca niciunei tinute business, pentru ca exprima stil, personalitate si eleganta. Un om de afaceri este foarte atent cu tinuta sa si alege cu grija fiecare accesoriu in parte, alegand marci cu traditie si design clasic.

Anul trecut, in Romania, marii retaieri au vandut ceasuri cu valoare de zeci de mii de euro. Cel mai scump ceas cumparat in 2010 a fost un Glashutte Original Pano Tourbillon XL, pentru care clientul a platit 108.900 de euro si a fost comercializat de Helvetansa.

Potrivit specialistilor consultati de Business 24, clientii prefera ceasuri precum Vacheron Constantin, Jaeger LeCoultre si Cartier. Pe de alta parte, nu sunt trecute cu vederea nici branduri considerate de nisa, precum Vulcain sau Carl F Bucherer.



Ceasurile Vacheron Constantin au carcasa fabricata din otel inoxidabil, din titan sau aur. In general, sunt disponibile in doua nuante de culoare - argintiu si negru. Modelele au mecanism automatic, in timp ce geamul sapphire este tratat si rezistent la zgarieturi. Cureaua poate fi din piele, titan sau otel.



Jaeger LeCoultre poate fi gasit in mai multe variante de materiale, de la titan (foarte usor), otel, aur si platina (extrem de scump). Printre dotarile standard se numara cronometru, cronograf si tahometru.

Ceasurile Vulcain sunt renumite pentru complexitatea lor, apreciata la multe targuri internationale.



Legendarul calibru Cricket, echipat cu doua casete ale arcului, una pentru mecanism si una pentru alarma, s-a bucurat de succes chiar inainte sa-si gaseasca un loc in istorie precum "ceasul Presedintelui".

Presedintii americani Dwight Eisenhower, Harry Trumann, Richard Nixon si Lyndon Johnson au purtat Vulcain, se arata pe pagina oficiala Helvetansa.

Ceasurile cu un pret cuprins intre 800 si 1500 de euro sunt cele mai cautate si inregistreaza si cele mai mari vanzari. Apoi urmeaza segmental de lux, unde se gasesc ceasuri cu un pret mai mare de 5.000 de euro. Desigur, exista si clientii premium, care cumpara ceasuri mai scumpe de 15.000 de euro.

Piata locala a ceasurilor de lux a inregistrat un declin, anul trecut, ca urmare a crizei. In 2010, vanzarile au scazut cu pana la 25% fata de nivelurile din anul 2009, asa cum releva un studiu efectuat de CPP Luxury Industry Management Consultants.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 6570 ori