Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Un mobilier de birou bine ales te ajuta si in afaceri

Un mobilier de birou bine ales te ajuta si in afaceri
Pentru a dezvolta o afacere de succes, este important sa investesti si in aspectul dar si in designul spatiului de birouri. Modul in care arata biroul si mobilierul de care dispune compania au un impact major in productivitatea angajatilor, asa ca nu trebuie sa le ignori. Mai mult, designul mobilierului de birou trebuie sa fie ales si in functie de profilul firmei. Astfel, o firma de avocatura poate avea un mobilier office, in culori inchise, in comparatie cu o agentie de creatie, care poate opta pentru piese vesele, in forme inedite.

Afla cum influenteaza alegerea mobilierului de birou succesul afacerii pe care o conduci, din randurile de mai jos!

Creste eficienta angajatilor
Mobilierul de birou nu trebuie sa fie cumparat la intamplare, pentru ca are rolul de a spori productivitatea angajatilor. O atmosfera confortabila si moderna la locul de munca poate creste creativitatea si eficienta angajatilor. Consecintele favorabile nu vor intarzia sa apara - salariatii care se simt bine la serviciu si sunt incantati de birou vor deveni mai productivi, mai inspirati si, nu in ultimul rand, mai sanatosi.

Ofera confortul necesar
Fiindca angajatii unei companii petrec, in medie, 8-9 ore pe zi la locul de munca, este important ca firmele sa puna la dispozitia lor birouri si scaune comode. Opteaza pentru scaune birou de la Vivre, ideale pentru suprafata de lucru, pe care le poti alege in functie de buget, material sau culoare.

Felul in care angajatii se simt la serviciu se va reflecta si in munca lor. Daca acestia vor acuza dureri de spate sau de gat, din cauza mobilierului, nu vor da randament in sarcinile pe care le au indeplinit zilnic. Angajatii care nu se simt bine la job iau pauze mai dese si aduna frustrari care se pot solda cu demisii. Evita aceste situatii neplacute si investeste in mobilier confortabil, care sa bucure angajatii.

Imbunatateste creativitatea
In afara de confortul pe care angajatii trebuie sa-l aiba la locul de munca, la fel de importante sunt si spatiile dintre birouri si modul lor de organizare. Daca au un spatiu potrivit in zona de lucru, isi pot indeplini sarcinile cu mai mult spor. In cazul in care stau prea aproape unii de ceilalti, vor fi impiedicati sa se miste in voie.

Transforma-ti angajatii in persoane creative si motivate! Pune-le la dispozitie modele de birouri cool si moderne si scaune confortabile, care sa le sustina spatele in timpul orelor de munca. Dintr-un birou bine organizat si perfect functional, nu trebuie sa lipseasca nici dulapurile si etajerele, astfel incat actele si documentele sa nu fie tinute pe birou, de-a valma.

Ia in calcul si imaginea pe care vrei sa o transmita compania ta celor care iti calca pragul, investind in mobilierul pentru receptie. Nici sala de conferinte nu ar trebui sa fie evitata! Angajatii nu trebuie sa se simta stanjeniti la sedinte, ci creativi si deschisi.

Rezultatele pozitive pe care le inregistreaza compania depind de toate aceste detalii. Pune in practica ideile noastre si bucura-te de o afacere de succes!

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 331 ori