Stocul de salopete roz, identice cu cea purtata de printul George la sfarsitul saptamanii trecute, la meciul de polo al tatalui sau de la Gloucestershire, s-a epuizat in mai putin de 24 de ore in magazine si pe internet.
Hainele de la fiecare aparitie a lui se bucura de mare succes, modelele fiind apoi vandute ca painea calda, scrie Daily Mail, preluat de 20minutes.fr.
Este salopeta in care a fost vazut facand primii pasi in public si care a avut mare succes in randul mamelor.
La 24 de ore de la publicarea fotografiilor, salopeta de 50 de euro nu mai era disponibila pe site-ul marcii spaniole Neck & Neck.
Acelasi lucru s-a intamplat in luna aprilie, cand micul print a aparut cu o salopeta cu un vapor pe piept, a firmei de imbracaminte de lux pentru copii Rachel Riley. La pretul de 91 de euro, a devenit imediat un 'best-seller' in Marea Britanie, marimile 6 si 12 epuizandu-se rapid.
Si site-ul My1stYears.com a profitat de faima lui George in martie, cand micul print a aparut intr-o fotografie cu parintii si cainele familiei, imbracat intr-un pulover albastru deschis. Stocul s-a epuizat repede, dupa ce s-au vandut in cateva ore 1.200 de exemplare.