Articole de sezon în tendințe, elemente de design moderne și servicii mai performante pentru clienți transformă fiecare experiență de shopping într-una plină de inspirație.
Un total de 14 magazine din rețeaua C&A din București, Cluj, Timișoara, Sibiu, Iași, Constanța își vor întâmpina de luna aceasta clienții cu o nouă imagine și experiență de shopping, după finalizarea unui proces de modernizare derulat pe o perioadă de câteva săptămâni. Începând cu 4 noiembrie, primele 7 magazine C&A modernizate din București vor oferi vizitatorilor săi o experiență mai atrăgătoare, ce combină elemente ale noii identități de brand cu o prezentare mai creativă a gamei Denim și semnalizarea produselor mai sustenabile. Modernizarea celor 14 magazine din România face parte din strategia accelerată a companiei C&A de a investi în imaginea magazinelor sale.
Noul logo C&A în alb și negru de pe fațade atrage privirile prin design-ul său modern și elegant. În spațiile de vânzare elementele care definesc noua identitate de brand conferă un aspect modern. Fotografiile de mari dimensiuni reflectă un limbaj vizual mai îndrăzneț, care pune accent pe produs. În același timp au și rol de direcționare în magazin, simplificând traseul clienților.
C&A se preocupă în mod special de moda sustenabilă pentru întreaga familie, de bună calitate și la prețuri accesibile. Mesajele referitoare la sustenabilitate reprezintă un element de design recurent, care captează atenția clienților și o direcționează către marea varietate de articole vestimentare mai sustenabile și spre eforturile pe care C&A le întreprinde în domeniul sustenabilității.
În centrul preocupării sale continue în direcția sustenabilității, C&A a transformat zona Denim pentru femei și bărbați pentru a acomoda o nouă gamă în toate magazinele modernizate. Designul zonei dedicate gamei Denim pune în evidență noua colecție, în timp ce ghidurile de mărimi și manechinii informează clienții despre noile croieli și forme.
Codurile QR care se regăsesc pe diverse materiale printate direcționează către magazinul online și reiterează importanța unei abordări omni-channel, care simplifică experiența de shopping a clienților în retail și online.
“Investițiile în magazinele noastre subliniază importanța pe care acestea o au în cadrul C&A, dar și pentru viitorul retailului de fashion. Magazinele modernizate sunt mai mult decât un simplu loc de cumpărături. Punând laolaltă produsele noastre, echipele de vânzări motivate și elementele moderne de design, creăm un mediu mai plăcut pentru clienții noștri, în care să se simtă inspirați să petreacă mai mult timp.” – Norbert Scheele, Director Regional C&A CEE
Despre C&A:
Cu peste 1.400 de magazine situate în 18 țări europene și mai mult de 24.000 de angajați, C&A este unul din liderii pieței de modă din Europa. C&A întâmpină zilnic peste 2 milioane de vizitatori în magazinele sale din Europa și le oferă modă de calitate la prețuri accesibile, pentru întreaga familie. C&A este prezent și în Brazilia, Mexic și China. Pentru mai multe informații puteți accesa website-ul: www.c-a.com.
Urmăriți-ne pe: