Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

3 idei deştepte pentru mutarea locuinţei din oraş la ţară

3 idei deştepte pentru mutarea locuinţei din oraş la ţară


Evoluţia şi succesul pe care l-a înregistrat telemunca, precum şi nevoia tot mai multor oameni de a se reîntoarce la natura şi la viaţă simplă de la ţară a contribuit la creşterea numărului celor care aleg să se mute definitiv de la oraş la ţară.

Libertatea, liniştea şi aerul curat pe care viaţa la ţară îl oferă au convins mulţi romani să îşi vândă locuinţele de la oraş şi să se mute într-o casă din zona rurală, chiar şi în condiţiile în care aceştia nu au acces la toate utilităţile şi beneficiile pe care viaţa la oraş le oferă. Totuşi, oricât de idilic ar suna acest lucru, există şi un aspect care poate ridica unele probleme şi anume modalitatea în care se poate realiza procesul de relocări locuinţe.

Un astfel de proces poate fi destul de stresant pentru cei care au luat deja această decizie, motiv pentru care moveout.ro a realizat un ghid în 3 paşi, care are rolul de a ajuta pe oricine intenţionează să se mute.

Împachetarea trebuie începută în avans

Cei care ştiu deja unde şi când se vor muta trebuie să înceapă pregătirile pentru mutarea propriu-zisă cu câteva zile înainte, poate chiar o săptămână. În această perioadă, oamenii trebuie să strângă, să sorteze şi să împacheteze toate lucrurile pe care doresc să le ia în nouă locuinţă.

De asemenea, acesta poate fi un moment potrivit şi pentru a renunţa la lucrurile inutile sau pe care ştiu sigur că nu le vor mai folosi.

Este important să se noteze pe toate cutiile conţinutul acestora, precum şi locul căruia conţinutul acestora este destinat. În acest fel nu numai că nu se vor pierde sau rătăci cutii şi obiecte de valoare, dar nici nu va mai fi nevoie să se scotocească toate cutiile în căutarea unui anumit obiect.

Contractarea unei firme de mutări mobila

Pentru a scăpa de o parte din grijile şi stresul asociate mutării, oamenii pot apela la serviciile oferite de o firmă de mutări naţionale de mobilă. O astfel de firma este specializată în acest gen de servicii, punând la dispoziţia clienţilor săi atât experienta căpătată de-a lungul timpului, precum şi toate echipamentele şi instrumentele necesare pentru că acest proces să se poată realiza într-un mod eficient şi rapid.

O astfel de firmă va realiza un plan personalizat, în funcţie de nevoile şi cerinţele clienţilor. În plus, aceştia pot alege şi din portofoliul de servicii complementare, pe care o astfel de firma le oferă cum ar fi solicitarea de materiale necesare ambalării şi împachetării obiectelor personale sau fragile, ori chiar servicii de curăţenie înainte sau după mutare.

De asemenea, un alt serviciu foarte solicitat de clienţii firmelor de mutari locuinte este şi cel de montare şi demontare mobilă, care permite o mai bună manevrare a obiectelor de mari dimensiuni şi chiar aranjarea şi ancorarea acestora în autovehiculele de transport, pentru o mai mare siguranţă.

Stabilirea bugetului disponibil

Un aspect extrem de important pentru orice persoană care urmează să se mute este reprezentat de costurile acestui proces. De aceea, înainte de a demara acest proces ar trebui să stabilească bugetul disponibil pentru serviciile oferite de firmele specializate, care ar trebui comunicate şi firmei contractate pentru suport în relocarea locuinţei.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 329 ori
Citeste mai multe despremutare mutare locuinta locuinta