Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Brandurile de lux Roberto Cavalii, Escada si Montegrappa intra pe piata din Romania

Brandurile de lux Roberto Cavalii, Escada si Montegrappa intra pe piata din Romania


Casa de moda italiana Roberto Cavalli va deschide in decembrie un magazin monobrand in Romania. Acesta va fi situat in galeria comerciala a Hotelului Marriott din Bucuresti. Alte branduri de lux care si-au anuntat prezenta pe piata din Romania sunt Escada si Montegrappa.

Noul magazin va fi operat in sistem de franciza de omul de afaceri Robert Coman, fostul proprietar al retelei de magazine Best Computers, care in prezent deruleaza afaceri in domeniul energiei, potrivit CPP-Luxury.

Omul de afaceri Robert Coman detine si opereaza in sistem de franciza magazinul Valentino din Bucuresti, inaugurat la inceputul acestui an. Firma lui Robert Coman va deschide si primul magazin monobrand al companiei Porsche Design la Bucuresti, in primavara anului viitor.

Anuntul privind deschiderea noului magazin Roberto Cavalli vine dupa inaugurarea unitatii monobrand Brunello Cucinelli in Bucuresti, operata in sistem de franciza de retailerul de produse de lux Distinto - Canali si reteaua de monobranduri Moschino.

Pana la sfarsitul acestui an, producatorul de instrumente de scris de lux Montegrappa va deschide un magazin monobrand in Bucuresti, prima unitate de acest tip a brandului din Europa de Sud-Est.

Montegrappa activeaza pe piata din Romania de cinci ani, in sistem de distributie multibrand.

Magazinul monobrand Montegrappa din Bucuresti, aflat in incinta galeriei comerciale a Hotelului Marriott, va fi operat in sistem de franciza de Resonor, o noua companie de pe piata de retail care este si distribuitorul exclusiv in Romania al telefoanelor mobile Mobiado si al instrumentelor de scris Tibaldi.

Piata produselor de lux din Romania se afla intr-o faza incipienta de dezvoltare

"Noile deschideri de magazine au loc intr-o perioada de scadere puternica a vanzarilor pentru principalele branduri internationale de lux, care sunt prezente in Romania cu magazine monobrand. Economia Romaniei a fost afectata puternic de problemele de pe plan politic din aceasta vara, care au gravitat in jurul acuzatiilor aduse presedintelui tarii si nu au facut decat sa amplifice criza financiara existenta.

Inaugurarile, care includ si franciza Escada, ce se va afla in incinta galeriei comerciale a Hotelului Marriott, toate operate in sistem de franciza, nu reflecta potentialul pietei de lux din Romania, care nu justifica prezenta acestor firme cu magazine monobrand nici pe termen mediu, nici pe termen lung. Numarul romanilor bogati s-a redus cu 30%, iar puterea de cumparare a scazut constant in ultimii trei ani", a declarat Oliver Petcu, Managing Director incadrul CPP Luxury Industry Management Consultants Ltd.

Vorbind despre perspectivele pietei produselor de lux din Romania, Oliver Petcu este de parere ca absenta unor jucatori importanti precum Prada, Hermes si Chanel se justifica in intregime. O intrare a acestor branduri de lux pe piata romaneasca nu va avea loc inainte de anul 2014, a adaugar reprezentantul CPP Luxury Industry Management Consultants Ltd.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 3989 ori