Bauturile alcoolice continua sa aiba succes la romani

Luni, 13 Mai 2013, ora 14:15
2649 citiri
Bauturile alcoolice continua sa aiba succes la romani

PPD Romania, cel mai mare distribuitor de bauturi alcoolice importate premium si super-premium de pe piata, a inregistrat venituri in crestere cu 15% in 2012, pana la nivelul de peste 26.1 milioane de euro.

Profitabilitatea a ramas la un nivel comparabil cu 2011, de aproximativ 2 milioane de euro, aproape de media pietei pentru bauturile alcoolice importate, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.

Volumul total vandut in 2012 a crescut la 1,94 milioane de litri, o crestere de peste 7% comparativ cu 2011.

Rezultatele pozitive obtinute de PPD Romania in anul 2012 au fost influentate de lansarea brandului propriu de vodka, TAZOVSKY Vodka, precum si de performanta brandurilor de renume la nivel mondial din portofoliul sau, cum ar fi Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Baileys si altele.

"In 2012, am reusit sa obtinem cresterea vanzarilor datorita parteneriatului puternic cu Diageo, a brandurilor sale cu renume international si lansarii propriului brand de vodka, TAZOVSKY Vodka. Odata cu evolutia si diversificarea preferintelor romanilor pentru bauturi alcoolice de calitate, piata bauturilor alcoolice importate va fi in continua expansiune.

Acesta este motivul pentru care intentionam sa diversificam portofoliul nostru de branduri, dar si sa le sustinem in continuare pe cele deja existente. De asemenea, vom pune in continuare accent pe dezvoltarea relatiilor cu partenerii si clientii nostri, astfel incat sa ne putem creste cota de piata", a declarat Nikolas Xystouris, Director General PPD Romania.

Whiskey-ul J&B, in topul preferintelor consumatorilor din Romania

Whiskey-ul J&B a ramas in topul preferintelor romanilor si reprezinta 50% din vanzarile totale de whiskey ale PPD Romania, lider pe piata locala pe aceasta categorie.

In timp ce vodka si whiskey-ul raman bauturile alcoolice preferate ale romanilor, reprezentantii PPD Romania considera ca cererea pentru bauturi precum romul si tequila va creste incepand cu acest an, urmand tendintele la nivel european.

"Pentru anul acesta, pe langa dezvoltarea portofoliului existent, vom continua sa ne indreptam atentia si pe propriul brand de vodka, TAZOVSKY Vodka, care a inregistrat rezultate excelente in primele sase luni de la lansarea pe piata, influentand in mod pozitiv veniturile si fiind extrem de bine primit de catre romani", a adaugat Nikolas Xystouris.

Prezenta pe piata din Romania din 2007 si parte a companiei Photos Photiades Distributors, PPD Romania este cel mai mare distribuitor de produse de alcool premium si super-premium de pe piata locala si partener al Diageo, lider mondial in productia de bauturi spirtoase premium.

Compania detine cel mai mare portofoliu de branduri premium si super-premium, precum Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Baileys, sampania Lanson si propriul brand de vodka, Tazovsky Vodka.

PPG este prezenta in Romania, Grecia, Cipru, Croatia si Slovenia.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#vanzari bauturi alcoolice Romania, #bauturi alcoolice premium, #rezultate financiare PPD Romania, #vanzari whisky JB , #Stil de viata