Luxul este din nou la moda, in ciuda crizei

Luni, 24 Octombrie 2011, ora 13:59
1411 citiri
Luxul este din nou la moda, in ciuda crizei

Obiectele de lux au un mare succes pe plan international, in ciuda crizei care a lovit majoritatea tarilor.

"Industria globala de lux a ajuns de la recesiune la 'reinviere' intr-un singur an, intre 2009 si 2010", a declarat Marc-Andre Kamal, seful diviziei Bain & Co pe Europa, Orientul Mijlociu si Africa, citat de CNBC.

Acest lucru este confirmat si de Credit Suisse, in cel de-al doilea raport anual al averilor la nivel global. Potrivit documentului, valoarea averilor pe plan global a crescut cu 15% de la 203 trilioane de dolari in ianuarie 2010, pana la 231 de trilioane de dolari in iunie 2011.

In plus, vanzarile globale de produse de lux vor atinge 185 de miliarde de euro in 2011, potrivit firmei de consultanta Brain & Co.

O mare parte din aceasta crestere se datoreaza regiunii Asia-Pacific si a tarilor aflate in plina dezvoltare, China fiind un punct de maxim interes pentru nume mari precum Louis Vuitton Moet Hennessey (LVMH) sau PPR, proprietarul Gucci si Bottega Veneta.

"Exista anumite locuri in lume care inca o duc bine" a adaugat reprezentantul Bain & Co.

#piata luxury, #industrie de lux, #criza Louis Vuitton , #Omul de afaceri