Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Obsesia frumusetii: Se lanseaza crema de fata de 13 mii de dolari

Obsesia frumusetii: Se lanseaza crema de fata de 13 mii de dolari


Obsesia pentru frumusete si cautarea perfectiunii fizice se traduce in prezent prin alocarea unor sume de bani din ce in ce mai mari pentru diverse produse si interventii chiurgicale.

Mai mult, aceasta obsesie se poate transforma intr-o povara care dureaza toata viata si face victime printre femeile din lumea intreaga.

Astfel, frumusetea, o industrie de sapte miliarde de dolari pe an doar in SUA, reuseste sa sparga barierele ratiunii.

Si in acest context, pretul ridicat al unor produse de frumusete lansate pe piata nu mai constituie un impediment pentru achizitionarea acestora, facand astfel loc celor mai extravagante produse. Organizatia non-profit YWCA din Statele Unite ale Americii a prezentat un raport potrivit caruia femeile aloca sume de bani din ce in ce mai mari in efortul lor de a arata precum manechinele din revistele de moda.

Se lanseaza crema antirid de 13 mii de dolari

Compania japoneza Shiseido Co va lansa cea mai scumpa crema din lume, numita "La Creme", in data de 21 septembrie, pentru a marca astfel cea de-a 30-a aniversare a
cele mai luxoase linii de productie pe care o detine, Cle de Peau Beaute.



Crema costa aproximativ 169 de lire sterline pe gram, fiind mai scumpa decat aurul si este considerata cea mai scumpa crema de fata pusa vreodata la vanzare, potrivit Telegraph.

Numai trei cutii din aceasta crema vor fi scoase la vanzare, fiecare valorand 13 mii de dolari. Cremele sunt plasate in recipiente fabricate de mana si au 30 de straturi de cristale. Cutia n care se afla crema este produsa de firma de cosmetice si Crystal Saint-Louis, un fabricant de sticla faimos din Franta.

Oficialii Shiseido au spus ca vor primi comenzile pentru cele trei produse in magazinul sau principal din Ginza, Tokyo, incepand cu data de 30 august.

"Nu obisnuim sa realizam produsele noastre in editii limitate, dar facem acest lucru pentru a marca o ocazie speciala pentru lunia Cle de Peau Beaute", a spus Megumi Kinukawa. "Ne dorim ca aceasta crema sa se adreseze clientilor nostri fideli si persoanelor care sunt interesate de brandurile superbe".

Noua linie actioneaza puternic impotriva ridurilor, ridicand si producand un efect compact al pielii de pe fata. Pretul unei cutii de 50 de grame ajunge la 8.440 d elire sterline.

Shideido, cea mai mare firma de cosmetice din Japonia, are vanzari anuale de aproximativ 5,13 miliarde de dolari. Vanzarile pe piata interna au scazut in contextul problemelor economice din Japonia, dar compania a inregistrat succes pe segmentul produselor ultraluxoase.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 5143 ori