Mihaela Leventer, despre povestea de succes din spatele Dermastyle

Sambata, 21 Aprilie 2012, ora 00:00
3304 citiri
Mihaela Leventer, despre povestea de succes din spatele Dermastyle

Dermastyle se impune pe piata de profil ca fiind un "trendsetter" in materie de tehnici inovatoare in dermatologie, iar Mihaela Leventer, medicul din spatele acestui business iti impartaseste cateva din secretele care au dus la succesul clinicii sale.

"Pentru indeplinirea scopului pe care ni l-am propus a trebuit in primul rand educat gustul populatiei privind accesul la proceduri de ultima ora, care sa le asigure oamenilor o stare de sanatate buna, dar si sa ii elibereze de complexe legate de imaginea pe care o au", a declarat Leventer, intr-un interviu acordat Business24.

Facebook si, in general, comunicarea online au avut o contributie majora la succesul Dermastyle, intrucat oamenii ajung sa aiba incredere intr-o companie transparenta, iar asteptarile lor nu au fost niciodata inselate, explica fondatorul Dermastyle.

Care sunt principiile dupa care v-ati ghidat in a gasi nisa de piata pentru clinica Dermastyle?

DermaStyle a fost fondata in 2000 urmand dezvoltarii firesti a Cabinetului de dermatologie dr. Leventer initiat in 1996. Am avut in permanenta incredere in nisa mea profesionala si am optat pentru conceptul "o piele perfecta este o piele sanatoasa".

Am dorit sa imbin si sa dezvolt toate aspectele legate de profesia mea, dermatologia. Astfel, pe langa dermatologia clasica, adresata omului bolnav, am abordat proceduri de dermatologie chirurgicala dar si de dermatologie estetica adresate omului sanatos.

Pentru indeplinirea scopului propus a trebuit in primul rand educat gustul populatiei privind accesul la proceduri de ultima ora, care sa le asigure oamenilor o stare de sanatate buna, dar si sa ii elibereze de complexe legate de imaginea pe care o au.

In anul 1998, medicii clinicii noastre foloseau deja celebrul laser Alexandrit, iar secretul succesului pe termen lung a venit din aducerea de inovatii pe piata locala de la an la an, chiar daca acest lucru a reprezentat un efort ridicat la nivel de investitii in aparatura, precum si in pregatirea echipei.

Din 2000 am adoptat, pentru prima data in Romania, tehnologia cu lumina intens pulsata. Totodata, clinica are cea mai importanta cazuistica de tratament in cazul transpiratiei excesive si este prima care a utilizat toxina botulinica in acest scop si care a efectuat interventia chirurgicala de aspirare a glandelor sudoripare in hiperhidroza.

Din 2007, la clinica se opereaza cancerele de piele prin metoda Mohs, fiind primul centru medical din Europa de Sud-Est care practica aceasta metoda moderna de tratament, avand personal specializat si o vasta experienta. Toate acestea au dus la pozitionarea nostra ca lider de piata in ceea ce priveste inovatia la nivel de tehnologii disponibile si de pregatire a personalului.

Considerati ca studiile pe care le-ati urmat in strainatate si-au pus amprenta pe afacerea Dermastyle?

Studiile la Facultatea de Medicina Generala din Cluj si primii ani de stagiatura la Oradea, unde am fost pasionata de chirurgie generala au fost cei in care am deprins regulile din sala de operatii si primele proceduri.

Am participat la primul meu congres international in 1994, iar de atunci calatoresc mult: 10-12 congrese pe an, la care de obicei sustin lucrari, demonstrez proceduri terapeutice sau operez demonstrativ.

Acest lucru mi-a adus recunostinta la nivel international, pentru mine ca medic si pentru clinica Dermastyle, si mi-a permis sa aduc in premiera in Romania tehnologii si proceduri care au imbunatatit viata a mii de pacienti.

In prezent, sunt presedinte fondator al Societatii Romane de Medicina Estetica si Dermatologie Cosmetica si Chirurgicala (www.srme.ro), vicepresedinte al Asociatiei Romane de Tratament Modern al Plagilor, reprezentanta Romaniei in Consiliul Societatii Internationale de Chirurgie Dermatologica (ISDS), referent international al Fundatiei Internationale Fatebenefratelli al Scolii Italiene de Medicina Estetica, reprezentant in Uniunea Europeana a Medicilor Specialisti (UEMS), membru al Academiei Europene de Dermatovenerologie (EADV) si al Academiei Americane de Dermatologie (AAD), trainer international pentru Academia Americana de Chirurgie Dermatologica.

Accesul la toate aceste resurse pretioase si unice, la specialisti si studii de caz din afara tarii, si-a pus accentul pe construirea povestii de succes din spatele clinicii DermaStyle.

Cum ati ales medicii care completeaza echipa Dermastyle?

Toti medicii recrutati au lucrat alaturi de mine o perioada de timp. Au invatat in cateva luni stilul de lucru, s-au deprins cu aparatele din clinica si cu procedurile specifice practicate. In plus, au fost sprijiniti sa participe la diferite congrese si cursuri internationale pentru a se supraspecializa.

Fiecare medic dermatolog din echipa a ales o subnisa profesionala in care sa exceleze, noi sprijinindu-l in a se perfectiona. In acest moment, echipa functioneaza ca un tot unitar, acoperind intreaga patologie dermatologica si partea de estetica a pielii.

Ce a insemnat afacerea Dermastyle din punct de vedere al investitiilor? In cat timp s-au amortizat acestea?

Investitiile au fost unele constante, pentru ca ne-am dorit sa fim in permanenta trend setteri in domeniu. Acest lucru implica o amortizare pe termen lung, insa obiectivul nostru a fost acela de a oferi pacientilor acces la servicii premium si la medici cu cel mai inalt grad de profesionalism din domeniu. Recunoasterea si beneficiile financiare au venit in timp, printr-o crestere constanta a afacerilor, tocmai datorita acestei abordari.

Ce importanta a avut promovarea in construirea brandului "Dermastyle"?

Intr-adevar, in ultimii ani, odata cu explozia mediului digital, ne-am orientat tot mai mult spre comunicarea online, prin intermediul site-ului, dar si a platformelor sociale de tipul Facebook. Site-ul este unul extrem de bine optimizat in functie de nevoile pacientilor.

Serviciile medicale se bazeaza in primul rand pe incredere, iar transparenta totala in ceea ce priveste serviciile si echipa a contribuit la construirea unei astfel de relatii cu pacientii nostri.

Pacientii nu trebuie sa vina la medic nesiguri, cu temeri legate de servicii, ci trebuie sa stie exact ce asteptari sa aiba si de ce au ales clinica si medicul respectiv.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#Dermastyle clinica dermatologie, #Leventer Dermastyle, #clinica dermatologie Leventer , #Femei de afaceri