H&M, al doilea retailer de imbracaminte din lume, va vinde incepand cu saptamana viitoare haine si accesorii semnate de Versace.
Prin aceasta miscare, produsele exclusiviste ale designerului italian devin accesibile pe o piata mult mai populara. "Acest lucru ii va aduce brandului italian vizibilitate globala si o tinta de vanzari de 700 de milioane de dolari pana in 2014", potrivit CEO-ului Versace, Gian Giacomo Ferraris, citat de Bloomberg.
"Este perioada perfecta pentru aceasta colaborare", a mai adaugat Ferraris.
Gama de produse are preturi ce variaza intre 17 dolari pentru o pereche de lenjerie intima cu printuri "zebra" si 300 de dolari, cat costa o haina de piele.
Lansarea va fi celebrata printr-un eveniment ce va avea loc in New York.
Versace se afla pe linia de plutire in acest an, dupa ce acum doua sezoane se lupta cu mari dificultati financiare, zbatandu-se sa faca profit doar din haine si accesorii extrem de scumpe.
Problemele si-au gasit rezolvarea odata cu venirea noului CEO, Gian Giacomo Ferraris, care a inchis o fabrica, a dat afara un sfert din forta de munca, si a intrerupt afaceri neprofitabile ca designul interior de masini si elicoptere.
Totodata, a inclus doua linii noi de vestimentatie, pentru copii si femei, cu preturi cuprinse intre 400 si 1000 de dolari.
Masurile luate de Ferraris au fost benefice, compania inregistrand profit si o crestere de vanzari cu 9%.