Brandurile de lux lasa orgoliul deoparte si se orienteaza catre comertul online

Vineri, 17 August 2012, ora 18:20
2606 citiri
Brandurile de lux lasa orgoliul deoparte si se orienteaza catre comertul online

Producatorii brandurilor de lux, desi au evitat in ultimii ani sa patrunda in mediul online pentru a-si pastra o nota de exclusivism, incep acum sa realizeze potentialul comertului online.

Astfel, din ce in ce mai multi designeri si sefi de companii producatoare de bunuri de lux isi dau seama ca trebuie sa se implice mai mult in promovarea pe Internet si in comertul online daca vor sa pastreze interesul clientilor, scrie Luxury Society.

BMW pare a fi primul producator de masini de lux care decide comercializarea produselor direct pe Internet. Conform unor surse, compania va pune la dispozitia doritorilor modelele electrice i3 si i8, atat prin Internet, cat si prin reprezentantele din teritoriu. La inceput, producatorul german va include in acest proiect doar masinile din segmentul ecologic, dar va suplimenta gama daca proiectul va avea succes.

Car Shoe, cunoscutul brand de pantofi care face parte din grupul Prada, a lansat recent noua pagina de web. Site-ul de e-commerce include detalii despre istoricul brandului, colectiile trecute si actuale. Momentan, producatorul onoreaza comenzi online in 17 tari, inclusiv din Europa.

Numerosi alti producatori de bunuri de lux permit comandarea de haine si accesorii pe Internet, dar multi raman inca reticenti in privinta adoptarii acestei tendinte.

"Daca esti manager de brand trebuie sa opresti orice ai face si sa iti faci un cont pe Instagram pentru va viitorul depinde de asta", scrie Forbes despre cea mai populara aplicatie pentru fotografii, neuitand insa sa aminteasca si Pinterest, una dintre retelele de socializare destinate iubitorilor de frumos.

In ceea ce priveste Instagram, din ce in ce mai multe persoane au un cont pe aceasta platforma. De la lansarea aplicatiei pentru Android, cu sapte luni in urma, numarul utilizatorilor a crescut cu 400%. Astfel, de la 15 milioane de conturi la inceputul lui 2012, Instagram are in acest moment 80 de milioane de utilizatori.

Aproximativ 40% dintre cele mai mari branduri care fac parte din top 100 Interbrand au cont pe Instagram, unele dintre cele mai sonore nume fiind Burberry, Tiffany & Co si Gucci.

#branduri lux, #brand lux Internet, #promovare internet brand lux , #Fashion