Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Uimitoarea cariera a sefului LinkedIn

Uimitoarea cariera a sefului LinkedIn


Cine vrea sa isi explice de ce managerii din ziua de astazi depind atat de mult de LinkedIn pentru a lua pulsul pietei locurilor de munca, nu trebuie sa caute mai departe de seful acestei retele sociale pentru cariere, Jeff Weiner.

Este pe culmile succesului chiar in aceste momente. Compania aduce profituri uriase, iar el se afla pe coperta revistei Forbes, scrie BusinessInsider. Cum a ajuns insa aici?

In 1994, la doi ani dupa absolvire, Weiner s-a angajat la Warner Bros. Era doar un pusti si a reusit sa impresioneze. A promovat repede in cadrul companiei, devenind vicepresedinte si supervizand zona de online, in anii de inceput ai Internetului.

Un inceput: Entertaindom

Impreuna cu alti doi manageri, Jim Banister si Jim Moloshok, a lansat un nou site Warner, Entertaindom. Reprezenta una dintre primele incursiuni in original content web, ca "God and Devil Show".

Lucrurile au evoluat frumos. La sfarsitul anilor 1999, Time Warner planuia sa listeze Entertaindom. Angajatii aveau posibilitatea de a deveni actionari, iar Weiner a devenit COO.

Dezastru: AOL cumpara Time Warner si lichideaza Entertaindom. Weiner pleaca de la Warner Bros.

Fostul CEO al Warner Bros, Terry Semel, l-a angajat pe Weiner sa identifice oportunitati online pentru compania sa de investitii, Windsor Media.

Experienta Yahoo

In 2001, Semel a devenit CEO la Yahoo, iar Weiner a intrat in board. A condus departamentul de search si content si a supervizat achizitia unor startup-uri ca Flickr. Desi unii dintre colegi il vedeau ca pe succesorul lui Semel pentru functia de CEO al Yahoo, Weiner a parasit compania in 2008.

Weiner si LinkedIn

Doua companii de investitii, Accel si Greylock l-au angajat imediat pe Weiner. Greylock a avut niste probleme cu una dintre investitii, LinkedIn, asadar, l-au numit pe Weiner presedinte intermar, in 2009, insa a devenit in scurt timp, CEO-ul companiei. A orientat compania pe vanzarea de instrumente performante pentru recrutare, in paralel cu publicitatea.

In 2011, LinkedIn se lista, la 10 ani dupa prima experienta de acest fel a lui Weiner. LinkedIn se dezvolta foarte rapid, iar Weiner devine un exemplu de succes in Silicon Valley si apare pe coperta Forbes.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1474 ori