Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

MasterCard si Libra Bank, parteneriat pentru plati electronice in intreaga lume

MasterCard si Libra Bank, parteneriat pentru plati electronice in intreaga lume


MasterCard a incheiat un parteneriat cu Libra Internet Bank pentru integrarea serviciului MasterPass™ in cadrul Wallet LibraPay, un portofel electronic disponibil atat pentru platformele mobile, cat si pentru varianta web.

Prin intermediul noului serviciu oferit de Libra Internet Bank, utilizatorii wallet-ului pot efectua plati electronice in reteaua globala de acceptare MasterPass™, care cuprinde mai mult de un sfert de milion de comercianti din intreaga lume.

Wallet LibraPay este un portofel "virtual" compatibil cu Android si iOS, lansat recent de Libra Internet Bank, care simplifica experienta la plata la toti comerciantii parteneri ai Libra Internet Bank. In acelasi timp, Wallet LibraPay asigura acces neintrerupt la istoricul tranzactiilor efectuate, unificand plata facturilor si a cumparaturilor in aceeasi aplicatie, intr-un mod convenabil si respectand cele mai noi standarde de siguranta.

Prin integrarea MasterPass™, Wallet LibraPay simplifica si fluidizeaza experienta de plata a consumatorilor la comerciantii MasterPass™ din mediul online si mobil, facilitand transferul securizat al informatiilor de plata si livrare dintre portofelul digital si procesatorii comerciantilor. Astfel, prin selectarea optiunii "Cumpara cu MasterPass™" ca metoda de efectuare a checkout-ului, utilizatorii nu mai trebuie sa introduca informatiile de card si adresa pentru fiecare cumparatura realizata online sau pe mobil, acestea fiind transmise securizat de Wallet LibraPay prin intermediul MasterPass™. Serviciul MasterPass™ va fi disponibil in portofelul digital LibraPay in trimestrul I al 2016.

O alta functionalitate pe care Libra Internet Bank o va include in portofelul sau digital este cea de transfer de bani person-to-person (P2P). Prin incorporarea serviciului MasterCard MoneySend™, utilizatorii portofelului vor putea realiza transferuri de bani intr-un mod sigur si eficient catre orice card MasterCard sau Maestro emis in Romania, direct din aplicatia mobila Wallet LibraPay. Aceasta noua functionalitate asigura o experienta comoda si sigura, pentru transferurile de bani P2P domestice, oriunde si oricand, banii fiind primiti direct in contul de card al destinatarului, in maximum 30 de minute. Serviciul MoneySend™ va fi disponibil in portofelul digital LibraPay Wallet pana la finalul anului 2015.

Gabriel Ghita, Head of New Business CEE, MasterCard Europe, a comentat: "Romania se afla printre primele tari din Europa Centrala si de Est care au lansat serviciile MasterPass™ si MoneySend™, confirmand pozitia de lider regional in inovatie. Comertul modern necesita noi metode de plata, precum si instrumente mai simplu de utilizat pentru consumatori, mentinand standardele de securitate, iar dezvoltarile recente in domeniul portofelelor digitale valideaza avantajele utilizarii lor. Acordul incheiat cu Libra Internet Bank reprezinta o dovada in plus a angajamentului MasterCard si a partenerilor nostri de a furniza posesorilor de carduri din Romania cele mai moderne si sigure experiente la plata."

Alexandru Bita, Director al Diviziei eBusiness, Libra Internet Bank, a declarat: "Ne dorim ca prin acest parteneriat cu MasterCard sa raspundem cat mai bine nevoilor clientilor nostri, printr-un nivel ridicat de securitate, functionalitate impecabila si de o simplitate in utilizare care sa asigure un grad mare de conversie a platilor. Toate eforturile noastre se concentreaza pe satisfactia clientului, iar acum putem spune ca le oferim clientilor nostri una dintre cele mai comode si sigure experiente in utilizarea serviciilor de plati digitale."

MasterPass™ este prezent in 24 de tari la nivel international, iar in ultimele sase luni, tranzactiile prin MasterPass™ in Europa au inregistrat o crestere medie lunara de 40%, demonstrand satisfactia si increderea utilizatorilor fata de acest produs. Totodata, prin simplificarea acestui proces, este anticipat un efect pozitiv si la nivelul comerciantilor, in ceea ce priveste reducerea procentajului de abandon al cosului de cumparaturi, la momentul procesarii platii.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 6541 ori