Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Libra Bank relanseaza serviciul de internet banking

Libra Bank relanseaza serviciul de internet banking

Libra Bank a relansat serviciul de internet banking, pe o noua platforma online performanta, cu o interfata moderna si foarte usor de folosit, serviciul de Internet Banking de la Libra Bank se pozitioneaza incepand din aceasta luna sub conceptul: Next- Level Internet Banking. 

„Next Level Internet Banking inseamna a merge dincolo de operatiunile elementare, standard, regasite la majoritatea serviciilor de tip Internet Banking. Folosim tehnologia pentru a aduce avantaje reale clientilor nostri, pentru a satisface nevoile complexe pe care acestia le au, depasind nivelul strict al operatiunilor bancare.

Pentru aceasta, imbunatatim constant serviciul atat la nivel de facilitati oferite cat si la nivel de intuitivitate si accesibilitate, transformand interactiunea online pe care clientii o au cu banca intr-o experienta pozitiva si realmente utila.” a declarat Emil Bituleanu, Presedinte Libra Bank.


Noua pozitionare este sustinuta de serviciile superioare oferite care transforma serviciul IBK de la Libra Bank intr-un instrument cotidian in desfasurarea activitatilor financiare, pastrand in acelasi timp avantajele de baza ale internet banking-ului: securitate, rapiditate si comoditate.

In plus, specialistii Libra Bank sunt alaturi de clienti si acorda suportul necesar – direct sau prin telefon - pentru orice operatiune desfasurata prin intermediul serviciului IBK.

Next Level Internet Banking vine cu doua noi servicii, Acces Investigator si Serviciul de Alerte, care ofera valoare adaugata clientilor si ii ajuta sa-si controleze mult mai bine afacerea si bugetele, lucru foarte important mai ales in aceasta perioada marcata de incertudini.

Acces Investigator, un serviciu de investigare financiara care ii ajuta pe clientii Libra Bank sa ia decizii mai sigure privind business-ul, deoarece pot verifica situatiile financiare ale partenerilor lor de afaceri.


Astfel, prin simpla introducere a Codului Unic de Inregistrare sau a Codului de Identificare Fiscala al unei companii, se obtine accesul la baze de date ce ofera informatii despre starea si actionariatul societatii analizate; despre incidentele la plata, indicatorii financiari, precum si alte date utile.


?Serviciul de Alerte prin care clientii primesc e-mailuri de informare de fiecare data cand au efectuat o plata sau au un depozit care se apropie de scadenta. Prin aceste alerte clientii au permanent controlul
bugetelor lor.


Toate operatiunile derulate prin serviciul de Internet Banking de la Libra Bank se desfasoara in timp real, utilizatorii avand acces permanent la toate conturile bancare pe care le detin (conturi curente sau conturi de depozit) precum si la informatiile legate de cardurile si creditele proprii.


De asemenea, Libra Bank garanteaza securitatea, protejand tranzactiile neautorizate pe conturi printr-un sistem special de criptare.


Pentru serviciul de Internet Banking, Libra Bank nu percepe taxe de activare sau de administrare iar comisioanele sunt cu 30% mai mici decat in sucursala.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1981 ori
Citeste mai multe desprelibra bank internet banking