Abonament bancar pentru IMM-uri? Care sunt conditiile

Joi, 23 Aprilie 2015, ora 11:32
1665 citiri
Abonament bancar pentru IMM-uri? Care sunt conditiile
Foto: Libra Bank

Libra Internet Bank vine cu o oferta noua pe piata si ofera IMM-urilor cu cifra de afaceri de pana la 4 milioane de lei, o serie de gratuitati la achizitionarea unui abonament operational.

Produsul Abonament Operational Standard IMM ofera clientilor o solutie eficienta de gestionare a costurilor in relatia cu banca, printr-un pachet complet, care cuprinde toate operatiunile necesare desfasurarii activitatiilor sectorului IMM.

"Credem foarte mult in puterea IMM-urilor si in capacitatea antreprenorilor care pornesc o afacere in Romania. Acestia sunt cu adevarat oamenii care vin cu o idee si care au dorinta si capacitatea de a-si dedica tot timpul si efortul pentru sustinerea afacerii, ceea ce ne intareste convingerea ca merita sa-i sprijinim", a declarat Emil Bituleanu, Presedintele Libra Internet Bank, in cadrul unei emisiuni TV.

Abonamentul cuprinde gratuitati pentru toate tipurile de operatiuni bancare destinate activitatii IMM-urilor: administrarea contului curent, plati in lei, operatiuni la comercianti, emitere, utilizare si administrare card business, extrase de cont din internet banking. In plus, clientii beneficiaza de bonusuri de 0.1% la depozitele standard, constituite prin internet banking.

Costurile abonamentului pot varia intre 50 RON (pentru companiile cu cifra de afaceri anuala intre 0-1 milioane RON) si 100 RON (pentru companiile cu cifra de afaceri anuala intre 1-4 milioane RON) si se plateste lunar.

Libra Internet Bank a infiintat, la inceputul anului 2015, o divizie dedicata pentru IMM-uri, din dorinta de a-si creste acest segment de clienti si de a putea oferi solutii cat mai eficiente de finantare micilor intreprinzatori.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Un alt obiectiv al Green Deal pare să fie lăsat uitării: Ponderea transportului rutier de mărfuri a crescut în zece ani
Un alt obiectiv al Green Deal pare să fie lăsat uitării: Ponderea transportului rutier de mărfuri a crescut în zece ani
Comisia Europeană își propunea, prin Green Deal, ecologizarea transportului de marfă, prin urmare, atragerea a cât mai multe companii de transport de marfă pe calea ferată. Însă în...
De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
Producătorul auto Stellantis a cedat după o confruntare cu autoritățile italiene și a redenumit SUV-ul al cărui nume a fost contestant. Alfa Romeo Milano a stârnit controverse imediat după...
#Libra Bank abonament IMM, #abonament bancar IMM , #stiri Libra Bank