Miercuri, 16 Septembrie 2009, ora 11:46
1825 citiri
„Propria retea de magazine ofera posibilitatea de a mentine preturile cat mai apropiate de cele de producator. In plus, producatorul este mai aproape de clientul final, poate sa sondeze gusturile si cerintele pietei, astfel incat produsele sa fie mereu de actualitate. Reteaua de distributie poate sa acopere o suprafata mai mare dintr-un teritoriu, insa adaosurile maxime practicate de terti nu pot fi controlate” a declarat Nagy Zsombor, Sales Manager Romania Country Elements.
Afla mai multe detalii pe 3idei.ro
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Samsung și Qualcomm au anunțat recent rezultatele promițătoare ale testelor efectuate cu tehnologia avansată de modulație 1024 QAM (Quadrature Amplitude Modulation), înregistrând o...
Comisia Europeană a decis miercuri, 24 aprilie, să demareze o procedură de infringement prin trimiterea unei scrisori de punere în întârziere României, precum şi a unor avize motivate...