Carrefour, real si Kaufland sunt cele mai apreciate retele comerciale

Joi, 05 Noiembrie 2009, ora 17:54
2747 citiri
Carrefour, real si Kaufland sunt cele mai apreciate retele comerciale

Carrefour, real,- si Kaufland sunt cei mai apreciati retaileri de pe piata locala, cele trei retele comerciale, impreuna cu Auchand si Cora, avand totodata o identitate puternica in randul consumatorilor, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare Mednet Marketing Research Center.

Studiul a fost realizat in perioada 7-23 septembrie, fiind intervievate telefonic 2.403 de persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 ani, din Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Brasov, Oradea, Sibiu, Targu Mures si Suceava. Marja de eroare a studiului este de ± 1,99%, transmite Mediafax.

"Pe piata moderna de retail, cele mai prezente brand-uri in mintea cumparatorilor sunt magazinele de tip hypermarket. (...) real,-, Carrefour si Kaufland sunt retailerii cei mai apreciati.

Analiza diferentiata pe cele zece orase ilustreaza faptul ca hypermarketurile beneficiaza de grade diferite de apreciere de la oras la oras", se arata intr-un comunicat transmis, joi, de firma de cercetare.

Astfel, in Bucuresti, Brasov si Constanta, reteaua Carrefour ocupa pozitia de lider, iar real,- este cel mai apreciat hipermarket in Oradea, Craiova, Sibiu, Timisoara si Targu Mures.

Retailerul Cora se bucura de cea mai buna apreciere in Cluj Napoca, iar Kaufland in Suceava.

In ceea ce priveste imaginea retailerilor din Romania pe baza asocierii sloganurilor cu brandul, real,- este lider, 58,9% dintre consumatorii intervievati identificand lantul de magazine.

De asemenea, 17,9% dintre respondenti au recunoscut sloganul Carrefour, 14,8% pe cel al retelei Kaufland, 7,7%- Cora si 4,9% Auchan.

"Studiul de piata arata ca, pe total esantion, valoarea indicelui de recunoastere asistata este foarte buna pentru real,-, Metro si Carrefour. Hypermarketul real,- are o valoarea a indicelui de recunoastere de 99,6%, in timp ce notorietatea spontana este 62,1%. Valoarea indicelui de recunoastere asistata pentru Carrefour este de 98,2%. Hypermarketul Carrefour ocupa in schimb pozitia a doua, dupa real,- hypermarket, in ceea ce priveste notorietatea spontana (54,6%)", se precizeaza in studiu.

In acelasi timp, autorii studiului arata ca in Sibiu, Oradea, Craiova, Targu Mures si Timisoara consumatorii au declarat ca primul hypermaket care le vine in minte este real,-.

In Brasov, Constanta si Bucuresti prima pozitie este ocupata de Carrefour, in Cluj Napoca de Cora, iar in Suceava de Kaufland.

Tinerii români au câștigat Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge
Tinerii români au câștigat Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge
Echipa AICitizens de la Colegiul Național „Alexandru Ioan Cuza” din Focșani, Vrancea, a obținut titlul de campioană mondială la Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge, care...
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat recent un nou încărcător, EP-T5020 50W Super Fast Charging Adapter, care se alătură seriei de accesorii de încărcare rapidă ale companiei, însă nu este inclus în...
#carrefour, #hypermarket, #kaufland, #real , #Lideri