"Vrem sa vindem peste 100.000 de carduri "A la carte". Cand am lansat o alta editie de carduri personalizate, care prezenta imagini cu Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, am obtinut un record mondial intrucat s-au vandut peste 500.000 de unitati, dintre care 200.000 au fost clienti noi. Aceea a fost o editie limitata, care a durat doua luni", a explicat Popa, intr-o conferinta de presa, potrivit Mediafax.
Cardurile "A la carte" vor fi echipate cu cip si emise atat sub sigla Visa, cat si sub cea a MasterCard.
"Totul a pornit de la ideea ca oamenilor le place sa li se ofere ocazia de a alege. Cardul devine astfel o reflectare a personalitatii clientului, care are ocazia de a detine un
produs bancar unic si 100% personalizat", a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului strategie si marketing al
BRD.
El considera ca romanii au un apetit pentru personalizare, in contextul in care au personalitati puternice si sunt foarte atasati de valorile traditionale, cum ar fi familia.
Si Popa a mentionat ca, dupa un an 2009 dificil pentru toata lumea, banca a creat ceva nou care sa trezeasca o emotie in clienti.
Fotografiile care vor fi utilizate pentru noul produs trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la
drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini care contin conotatii religioase, politice sau sexuale nefiind permise.
BRD este liderul pietei de e-commerce, cu un volum procesat de peste 80 de milioane de euro in 2009 si o cota de piata de peste 90%.
Banca are peste 2,2 milioane de carduri valide si opereaza o retea de peste 1.450 de bancomate si 20.000 de terminale POS.