Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat primul semestru al anului cu o cifra de afaceri de 46,7 milioane lei, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a lui 2009, a anuntat marti compania, transmite NewsIn.
"Conform rezultatelor Nielsen, raportate pentru intervalul martie-aprilie 2010, cota de piata cantitativa in segmentul produselor de ingrijire a fetei a crescut la 25,3 %, fata de 23% la inceputul anului, in timp ce cota valorica, pe acelasi segment, a crescut cu doua puncte procentuale, la 18,8%, in perioada martie-aprilie 2010", potrivit companiei.
Cresterea a fost sustinuta de reinventarea brandului Gerovital odata cu lansarea gamei revolutionare Gerovital H3 Evolution, care a fost foarte bine primita de piata, dar si de vanzarile produselor AslaVital.
Totodata, in primele patru luni ale anului 2010, brandul Gerovital si-a consolidat pozitia de lider de piata pe segmentul cremelor de fata, detinand o cota cantitativa de 13,8%, in timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se mentine pe prima pozitie, cu o cota cantitativa de 15,5 %.
In categoria produselor body care, Farmec este lider de piata pe segmentul cremelor de maini, cu o cota cantitativa de 18,9%.
"Am incheiat primele sase luni pe plus, principala noastra resursa de crestere fiind dezvoltarea constanta de produse, fie pentru a completa gamele existente, fie pentru a crea altele noi.
Pentru a doua jumatate a anului, pregatim alte lansari si o campanie de comunicare pentru o gama noua, despre care vom vorbi din toamna.
Lansarea Gerovital H3 Evolution ne-a adus o prezenta mai vizibila pe canalele de promovare si ne dorim sa investim in continuare in aceasta directie", a declarat directorul general al Farmec Cluj-Napoca, Mircea Turdean.