Strategii de branding personal pe care le putem invata de la Marilyn Monroe

Sambata, 08 Martie 2014, ora 00:00
2467 citiri
Strategii de branding personal pe care le putem invata de la Marilyn Monroe

Una dintre cele mai rapide cai prin care va puteti bucura de succes profesional maxim este aceea de a va construi si fructifica un brand personal puternic.

Putine femei o fac insa constient, unul dintre motive fiind si faptul ca nu stiu de unde sa porneasca si ce strategii ar fi cele mai potrivite pentru aceasta constructie.

In cele ce urmeaza va propun sa reflectati la trei strategii de branding personal care s-au dovedit castigatoare pentru Marilyn Monroe.

Desi de atunci au trecut ceva ani, mie personal mi se par inca actuale:

Alegeti constient o caracteristica pentru care doriti sa fiti recunoscuta.

Va invit sa identificati un atribut personal pentru care, daca ati fi recunoscuta in domeniul in care actionati, cariera dumneavoastra ar deveni fabuloasa. Puteti alege orice atribut, important este sa fie autentic si sa fie relevant pentru domeniul in care actionati.

Marilyn Monroe declara "Blond hair and breasts, that's how I got started. I couldn't act. All I had was blond hair and a body men liked".

Norma Jean Mortenson a ales sa devina Marilyn Monroe, sex-simbolul absolut care a incins fantezia barbatilor si atras admiratia, sau gelozia, femeilor.

Alegerea atributului de sex-simbol a fost una castigatoare deoarece era autentic pentru ea si foarte relevant pentru domeniul filmului. Daca ar fi fost neatractiva sau ar fi ales acest atribut intr-un domeniu ca educatia copiilor cu siguranta succesul ar fi fost diferit.

Manifestati constant acea caracteristica si intocmiti un plan despre cum puteti o puteti rafina astfel incat sa o aduceti la rang de maiestrie.

Puteti sa scrieti pe o foaie de hartie ce ar presupune sa deveniti cea mai buna, cum ar fi de preferat sa va comportati, ce ati mai avea nevoie sa invatati si sa imbunatatiti pentru a fi imaginea vie a acelui atribut. Va invit sa scrieti cat de detaliat posibil.

Marilyn Monroe nu era singura actrita frumoasa de la Hollywood insa ea a fost cea care a reusit sa identifice atributul de sex-simbol cu numele ei.

Norma Jean Mortenson si-a antrenat cu mare grija vocea, mersul, privirea, gesturile, zambetul. Toate aparitiile si declaratiile ei publice precum "Ce porti in pat? O picatura de Chanel No.5" "Cand nu apartii nimanui, poti spune ca apartii tuturor celor care te doresc" veneau sa sustina si sa o intareasca pe Marilyn Monroe, a carei faima a rezistat inca jumatate de secol dupa moartea actritei.

Se spune ca imaginea de sex-simbol era asa de bine repetata incat daca iesea din ea si se purta precum Norma Jean, putea sa apara in public fara sa fie recunoscuta. Un prieten al actritei povesteste ca se plimbau o data pe strada fara sa fie recunoscuti si la un moment Marilyn i-a propus un experiment, si-a schimbat postura, mersul, zambetul si privirea si imediat au fost asaltati de fani.

Alegeti-va un brand personal pe care il admirati, care se bucura dejà de succes, si modelati-l.

Va propun sa identificati acei profesionisti din domeniul in care activati (sau din alte domenii) care exemplifica cel mai bine caracteristicile pe care doriti sa le dezvoltati, studiati-i, intalniti-i daca puteti si modelati strategiile lor castigatoare.

Se spune ca Norma Jean a fost fascinata de Jean Harlow, sex-simbolul anilor 30.

Sex-simbolul Marilyn Monroe a fructificat din plin ce a invatat urmarind de nenumarate ori filmele cu Jean Harlow sau ceea ce a citit despre aceasta. Modelarea poate fi nepretuita!

Care este acel atribut (acele atribute) pentru care doriti sa fiti recunoscuta? Care este urmatorul pas pe care alegeti sa il faceti pentru brandul personal?

Simona Gherasim,

Coach Acreditat ICF

Bugetarii din Capitală care vor avea salarii mai mari. Majorări prioritare pentru cei fără studii superioare
Bugetarii din Capitală care vor avea salarii mai mari. Majorări prioritare pentru cei fără studii superioare
Consiliul General al Capitalei a aprobat vineri majorarea salariilor de bază pentru funcţiile din cadrul aparatului de specialitate al primarului general şi din cadrul serviciilor şi...
BNR și-a dat avizul pentru a fi apărătoarea consumatorilor în relația cu băncile, Sindicat: „Măsura va duce la scăderea protecției consumatorilor”
BNR și-a dat avizul pentru a fi apărătoarea consumatorilor în relația cu băncile, Sindicat: „Măsura va duce la scăderea protecției consumatorilor”
Banca Națională a României (BNR) și-a dat avizul vineri, 29 martie, pentru o propunere legislativă care ar muta în sarcina băncii centrale protecția consumatorilor în relația cu...
#branding personal feminin, #strategii branding Marilyn Monroe, #Simona Gherasim Coach Acreditat ICF , #Leadership carismatic